رئیس شورای سیاستگذاری هشتمین کنفرانس بینالمللی برند؛
برندسازی یک اصل بسیار مهم و ضروری برای بنگاهها است

برند تعریفی از عبارت نام نشان است که این تعریف عبارت و طرح ترکیبی است که موجب شناسا شدن خدماتی می شود که یک شرکت بر اذعان عمومی و تمایز شدن کالا و خدمات مشاوران دارد.
وی در ادامه عنوان کرد: برند تعریفی از عبارت نام نشان است که این تعریف عبارت و طرح ترکیبی است که موجب شناسا شدن خدماتی می شود که یک شرکت بر اذعان عمومی و تمایز شدن کالا و خدمات مشاوران دارد.
رنجبران افزود: عبارت برند از مجموعه تداعیکننده کارکردی و احساسی مردم نسبت به یک کالا و خدمات است. همچنین برند چیزی است که مصرفکننده وقتی میخرد بلکه یک محصول نمی خرد بلکه یک ارتباطی است که باعثمی شود مصرف کننده از محصول حمایت کند.
وی تاکید کرد: امروز بحثبرندسازی یک اصل بسیار مهم و ضروری برای بنگاهها است. در حقیقت مدیریت برند شامل یک طرح یا یک وعده است و بعد به اجرا درآوردن یک قول و سپس حفظ و پاسداشت وعده است.
برندسازی یعنی چیزی که ذهن و قلب مشتری را تسخیر می کندو یکی از کارگردهای برند سودمند، ایجاد سرقفلی و ارزش ویژه آن محصول است.
رئیس شورای سیاستگذاری هشتمین کنفرانس بینالمللی برند گفت: امروزه در دنیا برندسازی عنوان یک صلاح رقابتی است و تنها کسانی که میتوانند موفق باشند، که از این سلاح به خوبی استفاده کنند به عبارتی میتوان گفت امروزه نگاه به برند با نام تجاری اولویت تمام افراد کسب کار است.
هیچ کسب و کار موفقی بدون برندسازی معنا ندارد هر چقدر تنوع محصولات به بازار بیشتر شود توجه به معقوله برندسازی از اهمیت بیشتری برخوردار است. بازاریابی صحنه نبرد محصولات نیست بلکه صحنه نبرد برندهاست.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وب سایت رسمیWWW. IRANBRANDHOUSE. IRمراجعه فرمایند.