خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور خبرداد؛

حفاری خط دو قطار شهر تبریز تا پایان سال به اتمام میرسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۵۵۷

وزیر کشور در بازدید از ایستگاه سوم خط ۲ قطار شهری تبریز از ارائه فاینانس به این خط برای آماده‌سازی تونل و ایستگاه‌ها خبر داد و گفت: حفاری این خط تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،  احمد وحیدی روز پنجشنبه ۱۸ خرداد در بازدید از مراحل عملیاتی این خط با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه مترو تبریز پیشرفت خوبی دارد، افزود: خط ۲ مترو تبریز شامل ۲۰ ایستگاه بوده و عملیات اجرایی آن در هر ایستگاه در دست اقدام است.

وی خواستار تسریع در عملیات اجرایی پروژه خط ۲ مترو شد و گفت: امیدواریم بهره برداری از این پروژه زودتر از موعد برنامه ریزی شده در سال ۱۴۰۴، تا سال ۱۴۰۳ به اتمام برسد.

شهردار تبریز نیز افزود: خرید ریل فاز اول خط ۲ انجام شده و زیرسازی آن در دست اقدام است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته این خط تا ۳۰ ماه آینده تکمیل می‌شود.

یعقوب هوشیار از پیشرفت فیزیکی ۲۳ درصدی خط ۲ مترو خبر داد و گفت: تمام تلاش ما این است که عملیات اجرایی در پروژه مترو را تسریع کرده و با بهره برداری از آن شاهد افزایش رضایت شهروندان و بهره مندی آنان از امکانات عمومی و رفاهی در شهر باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز نیز با تشریح عملیات اجرایی پروژه خط ۲ قطار شهری از حفاری بدون وقفه ایستگاه‌ها توسط دستگاه تی بی ام خبر داد.

یعقوب وحید کیا با اشاره به عملیات اجرای حفاری در ایستگاه شماره سه خط ۲ مترو گفت: عمق این ایستگاه ۲۱ متر است و دستگاه تی بی ام حدود ۲۱ ساعت در روز مشغول حفاری است و در ساعات باقی مانده از روز نیز پشتیبانی دستگاه فعال است.

وی افزود: با فعالیت و راه اندازی دستگاه تی بی ام هر صد دقیقه، یک و نیم متر حفاری انجام می‌ شود که موجب تسریع در پیشروی عملیات حفاری شده در حالی که این دستگاه بیش از یکسال بود که بدون فعالیت مانده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز