خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس تاکید کرد؛

تهیه جدول زمان بندی تامین زمین ۱۰۰درصدی نهضت ملی مسکن در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۰۴۷

استاندار فارس خواستار پیشبرد همزمان پروژه های خدماتی در طرح نهضت ملی مسکن شد و از تمرکز دولت برای حل مشکلات تعاونی های مسکن خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای مسکن استان گفت: دولت سیزدهم تلاش زیادی برای بهبود وضعیت معیشت و مسکن جامعه دارد و باید از تجربیات موفق در این حوزه بهره مند شد.

وی مهمترین رسالت مدیران را گره گشایی از کار مردم برشمرد و اظهار داشت: اجرای صحیح نهضت ملی مسکن می تواند نقش ارزنده ای در جهش تولید ایفا کرده و در رشد آمار اشتغال اثرگذاری مطلوبی داشته باشد.

ایمانیه از مدیرکل جدید راه و شهرسازی خواست تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به تهیه جدول زمان بندی تامین زمین 100درصدی در استان فارس اقدام کند.

وی در ادامه از نظارت استانداری بر مراحل اجرای نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: در فرایند احداث نهضت ملی مسکن، اولویت اول با مسجد و مدرسه است و در مرحله بعد زیرساخت های حوزه سلامت و ورزش قرار دارند.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: اولویت سوم با احداث کتابخانه و مراکز انتظامی است که باید همزمان با اجرای پروژه ها در نهضت ملی مسکن، تمام این اولویت ها در دستور کار قرار گیرند.

به گفته وی با اتخاذ این راهکار می توان از تغییر کاربری های آتی پروژه های نهضت ملی مسکن پیشگیری کرد.

ایمانیه خواستار تبیین نقش مهم فرمانداران در اجرای نهضت ملی مسکن شد و اظهار داشت: عزم دولت برای حل مشکلات تعاونی های مسکن راسخ است و از ظرفیت شورای مسکن استان می توان بهره برد.

وی با اشاره به این موضوع که برخی از متقاضیان نهضت ملی مسکن توان پرداخت دیون را ندارند، اظهار داشت: ضمن مشارکت با انبوه سازان، می توان برای اقشار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی «ره» و بهزیستی، به شیوه های مختلفی تامین اعتبار کرد.

به گفته استاندار فارس برخی از نیازمندان تحت پوشش هیچ سازمان و ارگان های حمایتی نیستند و برای اقساط نهضت ملی مسکن آنها باید چاره اندیشی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز