خبرگزاری کار ایران

قائم مقام دبیرکل خانه کارگر کشور در زنجان:

متناسب سازی حقوق بازنشستگان مطالبه جدی خانه کارگر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۱۶۳

مطالبه گری خانه کارگز با حفظ خطوط قرمز دنبال می شود

قائم مقام دبیرکل خانه کارگر کشور، با بیان اینکه خانه کارگر با تکثر اعضای خود کسب درآمدی می کند و با آن درآمد در خدمت اعضای خود است، گفت: موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از مطالبات جدی خانه کارگر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسن صادقی در سفر یک روزه به استان زنجان در حاشیه کلنگ زنی ساختمان جدید خانه کارگر استان زنجان با وجودی که از مسئولان استان دعوت شده بود و حضور نیافتند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خانه کارگر، تشکیلاتی مبتنی بر عضو محوری و حق عضویت معاشی است و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات رفاهی، فرهنگی و آموزشی به کارگران به کار گرفته است.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری و قائم مقام دبیرکل خانه کارگر کشور، ادامه داد: خانه کارگر در حد بضاعت خود برنامه ها و اهداف خود را دنبال می کند. خانه کارگر وابسته به دولت نیست و تشکیلاتی مبتنی بر عضو محوری و حق عضویت معاشی است و با تکثر اعضای خود درآمدی کسب می کند و با آن درآمد در خدمت اعضای خود است.

وی، با اشاره به ارتقای آموزش های کوتاه مدت، میان مدت در بین جامعه هدف خو، تصریح کرد: در حوزه دانشگاهی نیز در مراکز علمی کاربردی شهرهای خرمدره و قزوین ارائه آموزش ها تا مقطع کاردانی برای اعضای خانه کارگر رایگان است.

به گفته صادقی، خانه کارگر در تلاش است تا با تشکیل واحدهای حقوقی، امورات حقوقی اعضای خود را پیگیری کرده و در جهت کاهش هزینه زندگی افراد گرفتار در امور حقوقی گام بردارد.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری، در ادامه به فعالیت های فرهنگی و قرآنی در خانه کارگر اشاره کرد و گفت: به همین منظور مسابقات قرآنی را در رشته های حفظ و قرائت در بین جامعه کارگری برگزار می کنیم.

به گفته صادقی، توسعه فضاهای خدماتی برای اعضای خانه کارگر مورد تاکید است و برمبنای استراتژی تعریف شده در خانه در تلاش هستیم تا واحدهای خدمت رسانی را در سراسر کشور بالاخص در مناطق با ابنیه های تاریخی ایجاد کنیم،  در استان زنجان نیز با کمک مسئولان زمینی برای ساخت خانه کارگر و ایجاد امکانات اختصاص گرفت. اقدامات ما برای ارائه خدمت به اعضا است و انتظارمان از دولتمردان ایجاد امکانات زیارتی تفریی و سیاحتی برای جامعه کارگری است.

وی با بیان اینکه خانه کارگر حقوق کارگران را مطالبه می کند و این مطالبه گری البته با حفظ خطوط قرمز دنبال می شود، یادآور شد: موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم از مطالبات جدی ما است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان نیز در این مراسم، گفت: بالغ بر ۲۰ هزار نفر در این استان عضو مستقیم تشکیلات خانه کارگر هستند و با احتساب خانواده اعضای خانه کارگر زنجان، در مجموع بیش از ۵۰ هزار نفر در استان با این تشکیلات در ارتباط هستند.

اصغر نجاری،  به واگذاری زمین به این تشکیلات برای احداث ساختمان خبر داد و گفت: تحویل این زمین پس از ۶ سال پیگیری در دولت سیزدهم محقق شد،  این زمین با مساعدت و همکاری مسئولان استان با مساحتی در حدود ۴۰۰ متر مربع به خانه کارگر استان زنجان تحویل شده و امروز با حضور معاون دبیر کل خانه کارگر کشور کلنگ زنی شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان، اضافه کرد: پیش بینی می شود ساختمان خانه کارگر استان تا حدود سه سال آینده در صورت تامین اعتبارات برای ساخت با مساعدت و همیاری مسئولان استان و خیرین به بهره برداری برسد.

به گزارش ایلنا؛ حسن صادقی، رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری، امروز در سفر به زنجان همراه هئیت اجرایی خانه کارگر زنجان، ابتدا با حضور در مزار شهدای گمنام زنجان نسبت به شهدای زنجان ادای احترام کرد، همچنین بازدیدی نیز از شرکت پاستوریزه شیر پگاه زنجان به مناسبت هفته کارگر داشت.

 

متناسب سازی حقوق بازنشستگان مطالبه جدی خانه کارگر است

 

انتهای پیام/
عکس و خبر/ زهرا ملابابائی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز