مدیرعامل شرکت نمایشگاه های فارس خبرداد؛
تهیه سند برنامه استراتژیک شرکت نمایشگاه بینالمللی فارس
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در دنیای امروز، رسانه ها تنها ابزار انتقال خبر نیستند، بلکه به عنوان قلب تپنده ارتباطات، فرهنگ و توسعه جامعه عمل میکنند
به گزارش ایلنا، محسن نهاوندی همزمان با دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی در نشستی با اصحاب رسانه دستاوردها و اقدامات نوآورانه این شرکت طی یک سال گذشته را تشریح کرد.
وی با اشاره به اینکه رسانه ها حلقه اتصال بین مردم، دولت و نهادهای مختلف جامعه هستند و میتوانند افکار عمومی را به سمت توسعه، پیشرفت و تعالی سوق دهند، ادامه داد: نمایشگاه بینالمللی فارس همواره تلاش کرده است تا فضای تعامل و همکاری با رسانهها را فراهم آورد، چرا که بدون همراهی و حمایت رسانه ها، این امر به طور کامل محقق نمیشود.
نهاوندی به تشریح فعالیت های شرکت نمایشگاه بینالمللی فارس در یک سال گذشته پرداخت و گفت: در یک سال اخیر با حمایت های صورت گرفته از سوی هئیت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، اقدامات نوآورانهای در نمایشگاه بینالمللی فارس انجام شده است که در نوع خود کم سابقه بودهاند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: تهیه سند برنامه استراتژیک شرکت نمایشگاه بینالمللی فارس، نقشه راه و طرح تجاری، سند تحول دیجیتال و نقشه راه امور از جمله این اقدامات است که برای اولین بار در شرکت انجام پذیرفته است.
وی اعلام کرد: در یک سال گذشته، شاهد رشد قریب به ۱۵۰ درصدی درآمد شرکت نسبت به سال قبل بودهایم. همچنین با آغاز فرایند طراحی، خاک برداری و ساخت سازه سالن سعدی به متراز ۱۲ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی ۹۱ درصد افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، عملیات دیوارکشی کل اراضی شرکت نمایشگاه پس از ۲۹ سال به انجام رسیده و در سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدیدی در تعداد بازدید هیئتهای خارجی از نمایشگاه ثبت شده است.
نهاوندی در پایان سخنان خود، با ابراز امیدواری از همراهی و همکاری بیشتر رسانهها، خواستار تقویت این همکاری ها در راستای توسعه هرچه بیشتر استان فارس و معرفی ظرفیتهای آن در سطح ملی و بینالمللی شد.
در بخش پایانی این نشست هم اندیشی، مدیران و فعالان رسانه ای به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مسائل مختلف مربوط به نمایشگاه و نحوه همکاری بیشتر در حوزه رسانه پرداختند.