خبرگزاری کار ایران

نگاهی به کارنامه بیمه میهن در سالی که گذشت

نگاهی به کارنامه بیمه میهن در سالی که گذشت
کد خبر : ۱۵۰۵۱۰۸

میزان سود( زیان)عملیاتی بیمه میهن از ۶۴۶.۱۱۲ میلیون ریال سال ۱۴۰۱ به ۱.۴۱۵.۵۶۷ میلیون ریال در اسفند ماه ۱۴۰۲ رسیده است که ۱۱۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، در اطلاعات و صورت های مالی شرکت بیمه میهن، با نماد بیمه "میهن" و میزان سرمایه ثبت شده ۳.۵۹۰.۲۴۲ میلیون ریال پذیرفته شده در فرابورس ایران در سایت کدال آمده است؛ میزان درآمد حق بیمه ناخالص این شرکت از ۶.۱۲۸.۳۰۶ میلیون ریال ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ به ۱۲.۰۶۹.۷۲۲ میلیون ریال در انتهای اسفند ماه ۱۴۰۲ رسیده است.

همچنین حق بیمه اتکائی واگذاری هم از ۱.۱۶۴.۱۷۰ میلیون ریال انتهای سال ۱۴۰۱ به ۲.۰۷۰.۲۵۰ میلیون ریال در اسفند ماه ۱۴۰۲ رسیده است. حق بیمه خالص ( سهم نگهداری) این شرکت هم از ۴.۹۷۴.۱۳۶ میلیون ریال در انتهای سال ۱۴۰۱ به ۹.۹۹۹.۴۸۲ میلیون ریال در اسفند ماه ۱۴۰۲ رسیده است.

میزان درآمد سرمایه گذاری بیمه میهن نیز از محل منابع بیمه ای از ۷۸.۵۵۸ میلیون ریال در انتهای سال ۱۴۰۱ به ۱۴۳.۳۱۸ میلیون ریال در انتهای سال ۱۴۰۲ رسیده است. خسارت و مزایای پرداختی خالص این شرکت بیمه هم ۳.۸۹۷.۷۰۳ میلیون ریال در انتهای سال ۱۴۰۱ بود که در اسفند ماه ۱۴۰۲ این میزان به ۸.۶۱۷.۴۹۵ میلیون ریال رسید.

میزان سود( زیان)عملیاتی بیمه میهن هم از ۶۴۶.۱۱۲ میلیون ریال سال ۱۴۰۱ به ۱.۴۱۵.۵۶۷ میلیون ریال در اسفند ماه ۱۴۰۲ رسیده است که ۱۱۹ درصد افزایش داشته است.

سود( زیان) خالص هم از ۵.۷۳۵.۰۲۰ میلیون ریال انتهای سال ۱۴۰۱ به ۱.۳۵۹.۳۵۵ میلیون ریال سال ۱۴۰۲ رسیده است که با ۱۲۴ درصد افت همراه بود.

نگاهی به کارنامه بیمه میهن در سالی که گذشت نگاهی به کارنامه بیمه میهن در سالی که گذشت نگاهی به کارنامه بیمه میهن در سالی که گذشت نگاهی به کارنامه بیمه میهن در سالی که گذشت

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز