خبرگزاری کار ایران

گام سوم تیاگو موتا

حریف های آلمانی یکی پس از دیگری مقابل یوونتوس

حریف های آلمانی یکی پس از دیگری مقابل یوونتوس
کد خبر : ۱۵۴۶۱۷۷

تیم یوونتوس ایتالیا در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در حالی باید به مصاف اشتوتگارت برود که این تیم ایتالیایی در آخرین بازی خود نیز مقابل لایپزیگ به برتری رسید.

به گزارش ایلنا، یوونتوس به دنبال تداوم روند عالی‌اش در لیگ قهرمانان برای نخستین بار با اشتوتگارت دیدار می‌کند. تیم تیاگو موتا در آخرین بازی خود در لایپزیگ برد فوق‌العاده‌ای به دست آورد و حالا با یک رقیب آلمانی دیگر روبه‌رو می‌شود که تا اینجا فقط یک امتیاز گرفته است.

یوونتوس با وجود ده‌نفره شدن دو بار جنگید و سه بر دو میزبانش را شکست داد تا با حداکثر امتیازات به بازی امشب در تورین برسد. دوشان ولاهوویچ دو بار گل‌های دیگر ستاره هجومی، بنجامین ششکو را خنثی کرد که دومی کمی بعد از اخراج میکله دی گرگوریو بود. فرانسیسکو کونسیسائوی تعویضی هم گل پیروزی را زد تا یووه بعد از برد ۳ بر یک مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون شش‌امتیازی شود. حالا تیاگو موتا می‌تواند سومین مربی تاریخ یوونتوس شود که سه بازی ابتدایی‌اش در لیگ قهرمانان را می‌برد بعد از فابیو کاپلو(2004) و مارچلو لیپی(1995) و این جایگاه او را به عنوان یکی از مربی‌های نخبه اروپا تثبیت می‌کند.

از دوره دوم پرماجرای ماسیمیلیانو آلگری روی نیمکت یوونتوس که با قهرمانی جام حذفی تمام شد، یوونتوس در ۱۶بازی در رقابت‌های مختلف شکست نخورده اما این هفته به سختی از سد تیم ده نفره لاتزیو گذشت. این پیروزی حداقل برای چند ساعت یوونتوس را به صدر جدول فرستاد ضمن اینکه به سه بازی خانگی بدون برد این تیم در رقابت‌های داخلی پایان داد. حالا در آستانه دربی ایتالیا مقابل اینترمیلان، باید اشتوتگارتی را ببرند که همین حالا پنج امتیاز اختلاف در جدول ۳۶ تیمی لیگ قهرمانان با آنها دارد. اشتوتگارت از ۱۱ بازی‌اش با تیم‌های ایتالیایی تنها یک برد به دست آورده که آن هم مقابل تیم تورینو، همشهری یوونتوس در جام یوفا در سال ۱۹۷۹ بوده.

حالا نخستین دیدار رسمی تاریخ خود را برابر موفق‌ترین تیم ایتالیا برگزار می‌کنند. تیم سباستین هوینس در بازگشت به رقابت‌های اروپایی با بدشانسی به رئال مادرید باخت و بعد در خانه با تساوی یک بر یک مقابل اسپارتاپراگ متوقف شد.

در این فصل تنها بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی میانگین مالکیت توپ بیشتری نسبت به اشتوتگارت داشته‌اند (65درصد)، تیم آلمانی مقابل حریف جمهوری چک 76درصد مالکیت توپ داشت که در این فصل لیگ قهرمانان یک رکورد است. نایب‌قهرمان شگفت‌انگیز فصل قبل بوندس‌لیگا در ۱۸بازی خانگی‌اش نباخته و ۱۲برد در این مدت به دست آورده اما با باخت ۴برصفر این هفته مقابل بایرن مونیخ برای چهارمین بار پیاپی در رقابت‌های مختلف در کسب پیروزی ناکام بوده.

اشتوتگارت همچنین در ۱۹ بازی آخرش در لیگ قهرمانان تنها سه برد داشته بنابراین در دیدار با تیم متحول شده یوونتوس تاریخ با آنها نیست.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز