خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا

غول های فوتبال فرانسه و هلند در پارک دوپرنس

غول های فوتبال فرانسه و هلند در پارک دوپرنس
کد خبر : ۱۵۴۶۱۶۴

هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در حالی برگزار می‌شود که پاریس سن ژرمن در ورزشگاه خانگی خود از صدر نشین لیگ هلند یعنی پی اس وی آیندهوون میزبانی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، بهترین تیم فرانسه با بهترین تیم هلند امشب در پارک دوپرنس روبه‌روی هم قرار می‌گیرند. پاری سن ژرمن به دنبال جبران باخت ۲ بر صفر دور دوم مسابقات برابر آرسنال است و پی اس وی آیندهوون به تساوی یک بر یک مقابل اسپورتینگ لیسبون رضایت داد.

در بازی پاریسی‌ها در امارات، نقش‌ها بعد از سه سال تغییر کرد و جان لوییجی دوناروما که در فینال یورو ۲۰۲۰ ضربه پنالتی بوکایو ساکا را دفع کرده و ایتالیا را برابر انگلیس به قهرمانی رسانده بود، این بار در لندن مغلوب ستاره آرسنال شد. دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا که این اواخر عملکردش با انتقادات زیادی مواجه شده بعد از آنکه روی ضربه سر کای هاورتز کاری نکرد، مقابل ضربه ایستگاهی ساکا هم حرفی برای گفتن نداشت.

تیم لوییس انریکه که بی‌تاب قهرمانی در اروپا است با ناکامی زودهنگام مواجه شده و در دور اول هم با گل به خودی دقیقه آخر مقابل خیرونا به پیروزی یک بر صفر رسید و با این سه امتیاز در رده هجدهم جدول ۳۶ تیمی لیگ قهرمانان قرار دارد. مدافع عنوان قهرمانی فرانسه البته در رقابت‌های داخلی بی‌شکست است و این هفته ۴ بر ۲ مقابل استراسبورگ برنده شد. بازی با مدافع عنوان قهرمانی هلند آغاز چهار مسابقه سخت پاریسی‌ها است که بعد از بازی امشب با مارسی، لانس و اتلتیکومادرید دیدار می‌کنند اما بعد از بازی درخشان منچستریونایتد در اکتبر ۲۰۲۰ و پیروزی در پاریس، هیچ تیمی در رقابت‌های اروپایی موفق به پیروزی در پایتخت فرانسه نشده است.

پاری سن ژرمن آخرین بار در اکتبر ۲۰۱۵ نتوانسته در یک بازی خانگی در رقابت‌های اروپایی موفق به گلزنی شود، آماری ترسناک برای پی اس وی که در خانه رقبای اروپایی ناکام است. تیم پیتر بوژ در نخستین بازی‌اش در لیگ قهرمانان این فصل ۳ بر یک در زمین یوونتوس شکست خورد تا برای یازدهمین بار در رقابت‌های خارج از خانه لیگ قهرمانان در کلین شیت ناتوان باشد ضمن اینکه در ۱۸ بازی آخرشان در زمین رقبای اروپایی تنها یک پیروزی به دست آورده‌اند. دو هفته بعد پی اس وی ۱۰ دقیقه با پیروزی برابر اسپورتینگ فاصله داشت که دانیل براگانکا گل یردی شوتن را بی‌اثر کرد و پی اس وی در رده بیست‌وچهارم قرار گرفت که آخرین سهمیه پلی‌آف را می‌گیرد.

پی اس وی اما در اردیویسه بی‌رقیب است و هر ۹ بازی‌اش را برده از جمله پیروزی ۲ بر یک این هفته مقابل آلکمار که برتری دست‌نیافتنی این تیم را مستحکم کرد. این بیست و یکمین بازی متوالی پی اس وی بود که موفق به گلزنی شدند و از باخت خارج از خانه به دورتموند در فروردین همواره گل زده‌اند بنابراین شاید حمله بهترین دفاع برای نماینده هلند باشد در نخستین دیداری که با پاری سن ژرمن برگزار می‌کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز