خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های احساسی جهانبخش و طارمی در رختکن تیم ملی پیش از دیدار با قطر

صحبت‌های احساسی جهانبخش و طارمی در رختکن تیم ملی پیش از دیدار با قطر
کد خبر : ۱۵۴۳۵۷۲

در رختکن تیم ملی پیش از شروع دیدار با قطر به واسطه صحبت‌های جهانبخش و طارمی، فضای احساسی شکل گرفت.

به گزارش ایلنا، شب گذشته تیم ملی یاران در هفته چهارم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی مقابل قطر قرار گرفت و در یک دیدار انتقامی با 4 گل به برتری رسید.

رسانه رسمی فدراسیون فوتبال پس از این دیدار ویدیویی از رختکن تیم ملی پیش از ورود بازیکنان به زمین برای بازی با قطر منتشر کرده که در آن علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی صحبت‌های احساسی و انگیزشی جالبی را مطرح می‌کنند.

در این ویدیو جهانبخش در ابتدا گفت: ما به اندازه کافی صحبت کردیم، الان وقت  این است که برویم و نشان دهیم که بین ما و قطر تفاوت وجود دارد؛ چه از نظر تیمی، چه از نظر فردی. دو تا چیز لازم داریم: 100 دقیقه تمرکز چون اشتباهات فردی تفاوت را ایجاد می‌کند، دوم اینکه خودمان باشیم. هم از نظر تیمی و هم از نظر فردی تفاوت‌های زیادی هست اما نه در حرف زد ن؛ باید برویم و عمل کنیم. بازی قبل هم تاکید کردیم که اگر در دفاع یک تیم باشیم هیچ کس نمی‌تواند به ما گل بزند و این کار را هم کردیم، الان فقط چاشنی حمله هم باید اضافه کنیم، سردار، مهدی، محمد و قایدی کمک کنید و توپ را برسانید و اضافه شوید تا دو ساعت دیگر که وارد این رختکن میشویم همه شاد و خوشحال باشیم.

طارمی پس از او گفت: علی همه حرف‌ها را زد فقط یک نکته اضافه کنم؛ این بازی را فقط برای کسانی بازی کنید که دوستتان دارند، خانواده‌ای که الان در ورزشگاه هستند و خانواده‌ای که از تلویزیون ما را می‌بینند. شاید آن‌ها هم به خاطر جام ملت‌ها یک داغی در دلشان باشد،این بازی را فقط برای آن‌ها به میدان بروید به خاطر خودتان هم نه! برای همین مردمی که فقط می‌گویند انتقام. حالا امیرخان گفتند در فوتبال بحث انتقام وجود ندارد و ما حرفه‌ای هستیم ولی خانواده‌هایمان دنبال آن هستند. این بازی را می‌رویم و برای آن‌ها محکم بازی می‌کنیم.انرژی خوب، 90 دقیقه، پشت هم می‌دوییم و می‌جنگیم و می‌زنیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز