خبرگزاری کار ایران

کومان در وضعیت قرمز

طوفان کارشناس های هلندی در برنامه تلویزیونی/همه علیه کومان!

طوفان کارشناس های هلندی در برنامه تلویزیونی/همه علیه کومان!
کد خبر : ۱۵۴۳۷۴۴

تیم ملی هلند که در شب شکست تلخ برابر آلمان یک نمایش ضعیف و دور از انتظار از خود نشان دادند موجب شد پیشکسوتان فوتبال هلند از شرایط تیم و رولند کومان حسابی انتقاد کنند.

به گزارش ایلنا، به همان اندازه که عملکرد خوب و مسلط آلمان و بازیکنان جوان این تیم در شب پیروزی یک بر صفر مقابل هلند در لیگ ملت‌های اروپا مورد توجه قرار گرفت، عملکرد ضعیف هلندی‌ها در این مسابقه نیز با واکنش منفی کارشناسان و هواداران فوتبال در این کشور مواجه شد.

هلند در نیمه اول این مسابقه که برای مردم این کشور با توجه به درگیری‌ها با آلمان رنگ‌وبوی حیثیتی دارد، حتی یک شوت هم به سمت دروازه آلمان نداشت و در پایان بازی با خلق یک موقعیت و یک شوت در چهارچوب، یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های دور چهارم مرحله گروهی لیگ ملت‌ها به شمار می‌رفت.

رونالد کومان سرمربی هلند در پایان مسابقه، به وضعیت نابسامان تیم خود در این مسابقه اعتراف کرد و گفت: «ما از هر لحاظ در این بازی نسبت به آلمان کم آوردیم. بین دو نیمه با تغییر یکسری چیزها و کمی استراحت وضعیت بهتر شد، اما باز هم حریف از ما بسیار بهتر بود. من اصلاً از بازی‌مان راضی نیستم. آلمانی‌ها بهتر، سریع‌تر و از نظر فیزیکی قوی‌تر بودند. موقعیت‌های گل‌شان هم بیشتر بود. اشتباه ما بیش از اندازه لو دادن توپ در میانه زمین بود و عقب‌نشینی بیش از اندازه. این برنامه بازی ما نبود. برنامه ما فشار آوردن به حریف از جناح راست بود که محقق نشد.»

کارشناسان تلویزیونی در هلند نیز بشدت از سبک بازی تیم ملی این کشور و عملکرد ضعیف ستارگان هلندی در رقابت با آلمان انتقاد کردند. رافائل فن‌در‌فارت ستاره سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی هلند که سابقه حضور در فوتبال آلمان را هم دارد، در خصوص عملکرد هلند در این بازی گفت: «معمولاً به خاطر بازی‌های تیم ملی هلند شرمسار نمی‌شوم اما بازی امشب من را واقعاً خجالت‌زده کرد. میکی فن‌دفن در خط دفاعی بازیکن خوبی است اما او ویرجیل فن‌دایک نیست و مشخصاً ما در خط دفاعی فقدان او را در این مسابقه احساس کردیم.»

فن‌دایک به دلیل اخراج در دیدار قبلی هلند مقابل مجارستان، غایب بزرگ تیم کومان در جدال با آلمان بود. حالا با این شکست، آلمان در شرایطی ایده‌آل برای صعود به مرحله حذفی لیگ ملت‌های اروپا قرار گرفته و هلند در مسابقه آینده برابر بوسنی و هرزگووین و مجارستان، شانس صعود به مرحله بعدی را جست‌و‌جو می‌کند؛ مسابقاتی که می‌تواند تأثیر زیادی روی آینده رونالد کومان روی نیمکت تیم ملی هلند داشته باشد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز