خبرگزاری کار ایران

شجاعیان: آمدن استقلال به شهر قدس اشتباه است / در صدد جدایی بودم

شجاعیان: آمدن استقلال به شهر قدس اشتباه است / در صدد جدایی بودم
کد خبر : ۱۵۱۸۳۶۱

بازیکن هوادار گفت: به نظرم استقلال نباید به ورزشگاه شهرقدس بیاید و آمدنش به اینجا اشتباه است.

به گزارش ایلنا؛ داریوش شجاعیان بازیکن تیم هوادار پس از شکست تیمش مقابل خیبر خرم آباد، ضمن انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه شهر قدس در جمع خبرنگاران گفت: وقتی سه روز پیش اینجا تمرین کردیم استوک بچه ها را نمی دیدیم و گفتیم برای روز بازی چمن را کوتاه کنید که هیچ تغییری نکرد. هیچ چیزمان روی اصول نیست و فقط می خواستیم که لیگ را شروع کنیم.
 
وی افزود: اگر دارید تلاش می کنید که لیگ بهتر شود امیدوارم زیرساخت ها را هم درست کنید تا بازیکنان بتوانند کیفیت فنی خود را نشان دهند و آسیب نبینند چون این امکانات و زمین ها هیچ چیز به لیگ ایران اضافه نمی کند.
 
شجاعیان درباره حضور استقلال در ورزشگاه شهر قدس افزود: به نظرم استقلال نباید به اینجا بیاید و آمدنش به اینجا اشتباه است. ما هرسال در حال پسرفت هستیم. به نظر من دستگردی یکی از بهترین چمن های ایران را دارد و نگذاشتند ما در آنجا بازی کنیم. باید کل مدیریت یکدل باشند تا اتفاقات خوب بیفتد که اینگونه نیست و هرکسی ساز خودش را میزند.
 
هافبک هوادار درباره شایعه توافق خود با مس رفسنجان گفت: طبق بندی که فدراسیون در قراردادها گذاشت باشگاه هوادار به من نوتیس داد و قراردادم یک سال دیگر تمدید شد. در صدد جدایی بودم اما امسال هم در تیم ماندگار شدم و امیدوارم مفید باشم. در نقل و انتقالات گمانه زنی های زیادی بود و حس می کردم که می توانم به تیم دیگری بروم ولی نشد و تمام تلاشم را برای هوادار می کنم.
 
وی افزود: من پارسال روند خوبی داشتم و می توانستم به تیم های بالا جدولی بروم ولی طبق قانون نتوانستم و این بند فقط داریوش شجاعیان را گیر انداخت! اما باز هم خوشحالم که در هوادار ماندگار شدم.
 
شجاعیان درباره احتمال حضور در باشگاه استقلال افزود: صحبت هایی شده بود ولی قسمت نبود. بازیکن هوادار گفت: این تیم در ادامه لیگ حرف برای گفتن دارد. ما دیر شروع کردیم و آقای رحمتی مثل یک برادر بزرگتر کنار تیم هستند و رفته رفته بهتر می شود.
 
وی درباره جدایی حقیقی از هوادار گفت: من با او در ارتباط هستم. خیلی پسر گلی است و به ما کمک زیادی کرد. خیلی دوست داشتیم کنارش باشیم ولی تصمیم، تصمیم مربی و باشگاه است و امیدوارم هرجا که هاست موفق باشد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز