خبرگزاری کار ایران

درخشش عثمان دمبله

تمجید ویژه انریکه از ستاره تیمش

تمجید ویژه انریکه از ستاره تیمش
کد خبر : ۱۵۳۰۶۷۲

تیم پی اس جی در روز هایی که بعد از سال ها فوق ستاره خود یعنی امباپه را دیگر در اختیار ندارد، بنظر می‌رسد با درخشش عثمان دمبله جای خالی مهاجم فعلی رئال مادرید حس نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، لوئیس انریکه گفت تماشای بازی عثمان دمبله از نزدیک ارزشش را دارد تا بلیت خرید و به ورزشگاه رفت. پی اس جی یک بار دیگر در لیگ فرانسه برد تا فصل را با بردهای متوالی و امتیازات کامل شروع کرده باشد.

پاریس تا اینجا که غیبت کیلیان امباپه را حس نکرده و دیگر مهاجمان تیم توانسته‌اند خوش بدرخشند. در برتری 3-1 دیشب برابر برست، نوبت به درخشش دمبله رسید و او با زدن دو گل نقش اول را در پیروزی تیمش داشت.

دمبله به قدری خوب بازی کرد که در پایان بازی لوئیس انریکه نتوانست از او تمجید نکند. مربی اسپانیایی گفت: «حقیقت این است که من تقریباً برایم مهم نبود چه کسانی گل‌ها را به ثمر رساندند. بازی بسیار سختی مقابل تیم برست بود و مهم‌ترین چیز این نیست که چه کسانی گلزنی کردند. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و امروز دمبله دو گل زد، دیگری را هم فابیان زد. عثمان خیلی خیلی خوب بود اما این یک پیروزی نتیجه پشتکار، فداکاری، ایمان و تسلیم نشدن تیم بود. ما مستحق برد بودیم و این یک نمایش کامل و عالی قبل از شروع لیگ قهرمانان بود.»

انریکه ادامه داد: «خدای من، چه بازیکنی. من سال‌هاست که از تحسین‌کنندگان دمبله هستم. به عنوان یک هوادار فوتبال، حاضرم برای تماشای بازی او بلیت بخرم و قیمتش هر چه باشد را با کمال میل پرداخت خواهم کرد. راستش هنوز نمی‌دانم او راست دست است یا چپ دست. او در پرسینگ باهوش است، گل می‌زند و  پاس گل می‌دهد. دمبله از هر نظر بازیکن متفاوتی است.»

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز