خبرگزاری کار ایران

تصمیم عجیب نکونام

تغییرات نتیجه نداد/ استقلال به ترکیب محبوب خود برمی‌گردد

تغییرات نتیجه نداد/ استقلال به ترکیب محبوب خود برمی‌گردد
کد خبر : ۱۵۲۹۹۰۸

بعد از نتایج نچندان خوب تیم استقلال در 3 هفته ابتدایی لیگ و انتقادات گسترده هواداران، جواد نکونام تصمیم دارد در بازی مقابل تیم الغرافه قطر با ترکیب فصل قبل به میدان برود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران که در فصل نقل و انتقالات جزو تیم های موفق و پرکار این فصل فوتبال ایران بود و به موازات همین خرید ها جواد نکونام تصمیم به تغییر ترکیب در فصل جدید کرده بود بنظر می‌رسد در آستانه بازی با الغرافه قطر به آرایش فصل قبل باز خواهد گشت.

جواد نکونام که در فصل قبل با آرایش 2-5-3 تیم خود را وارد زمین می‌کرد با اینکه نتوانست به فتح جامی برسد اما از حیث نتیجه گیری توانست عملکرد خوبی از خود نشان بدهد. همچنین ثبت عملکرد 12 گل در 30 بازی نشان از عملکرد فوق العاده این تیم در بخش دفاع بود، موضوعی که در این فصل تا هفته 3 لیگ برتر فوتبال پاشنه آشیل تیم جواد نکونام شده است.

همچنین می‌توان گفت این ترکیب همواره برای باشگاه استقلال یادآور دوران خوب این تیم بوده است. از قهرمانی های امیر قلعه نویی با استقلال تا دوران هرچند کوتاه اما به یاد ماندنی از تیم جذاب استراماچونی و قهرمانی بدون باخت فرهاد مجیدی در لیگ برتر همه این اتفاقات با آرایش 2-5-3  به وجود آمده.

جای تعجب هم ندارد که مدافعان و بازیکنان تیم استقلال نتوانستند در این فصل با ترکیب 4 دفاعه عملکرد خوبی داشته باشند. چرا که بازیکنانی مثل رافائل سیلوا، زبیر نیک‌نفس، روزبه چشمی، حسین مرادمند و آرش رضاوند از جمله بازیکنانی هستند که در این چند سال در استقلال همواره با ترکیب به اصطلاح 5 دفاعه به میدان رفتند.

هرچند که در مقطعی آبی پوشان پایتخت در دوران حضور ساپینتو با ترکیب 3-3-4 بازی های خود را انجام می دادند اما در همان فصل هم انتقادات زیادی از دفاع تیم استقلال می‌شد. خوردن 4 گل در فقط 3 بازی! کافی است تا نشان بدهد شاگردان جواد نکونام در فاز دفاع عمکلرد خوبی از خود نشان ندادند.

حالا در جدید ترین اخبار بنظر می‌رسد قرار است جواد نکونام در بازی مقابل الغرافه با همان آرایش فصل قبل یعنی 2-5-3 به میدان برود. باید منتظر ماند و دید آیا این تغییر باعث بهتر شدن نتیجه گیری آبی پوشان خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز