خبرگزاری کار ایران

همدانی: برگ برنده جواد نکونام در دربی حس جنگندگی تیمش است

همدانی: برگ برنده جواد نکونام در دربی حس جنگندگی تیمش است
کد خبر : ۱۴۲۷۲۷۵

پیشکسوت استقلال عقیده دارد شانس این تیم از پرسپولیس برای برد در دربی بیشتر است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، ستار همدانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  در خصوص دربی سرخابی‌ها بیان کرد: انتظار داریم بازی خوب باشد. هر ۲ تیم در بالای جدول حضور دارند و استقلال در صدر جدول و پرسپولیس هم با اختلاف ۴ امتیاز کمتر در رتبه چهارم قرار دارد. هر ۲ تیم بهترین بازیکنان را در اختیار دارند و امیدوارم شاهد بازی زیبایی باشیم و هوادارانی که به استادیوم می‌روند لذت ببرند و مردم هم خوشحال شوند.  

وی در خصوص اینکه شرایط تیم‌های استقلال و پرسپولیس قبل از دربی چطور ارزیابی می‌کند گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای تیم پرسپولیس در ۲، ۳ هفته اخیر رخ داده قاعدتا در تلاش هستند که این بازی را برنده شوند تا بتوانند به تیم خود آرامش دهند و به شرایط روحی و روانی خود برگردند. تیم استقلال هم به دنبال این است که برنده این بازی باشد و فعل خواستن در هر ۲ تیم وجود دارد. فکر می‌کنم، این مسایل مزید بر علت باشد تا این ۲ تیم تلاششان برای بردن بیشتر باشد. امیدوارم هر  تیمی که حقش است، بازی خوبی انجام می‌دهد و فرامین تاکتیکی را به درستی انجام می‌دهد برنده  بازی شود.  

پیشکسوت استقلال، در خصوص برگ برنده بازی دربی بیان کرد: به نظرم خط هافبک می‌تواند برگ برنده این بازی باشد. من فکر می‌کنم خط هافبک هر ۲ تیم واقعا می‌تواند موثر باشد هر تیمی که بتواند در خط میانی و یک سوم میانی کار را خوب پیش ببرد حتما می‌تواند موفق‌تر باشد و بازی را ببرد. دربی، بازی هافبک‌ها هست و هر هافبکی که بتواند فورواردهایش را خوب تغذیه کند، موفق می‌شود. من حس جنگندگی را در تیم جواد نکونام می‌بینم؛ آن چیزی که شاید با سال‌های قبل استقلال تفاوت دارد و آن بحث جنگندگی است. امیدوارم این جنگندگی جواب بدهد و تیم استقلال بتواند عملکرد خوبی در بازی داشته باشد و ان شا الله دل هواداران را شاد کنند.  

وی افزود: تیم پرسپولیس هم خوب و یکدست است و این اتفاقات که باعث شد از آسیا حذف شود روی شرایط روحی و روانی‌شان تاثیر گذاشته و زیاد خوب نیست اما اعتقادم این است هر ۲ تیم برای بردن بازی به زمین مسابقه می‌آیند.  

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز