خبرگزاری کار ایران

حیدری: کسی که به پرسپولیس و پیراهنش پشت کرده لایق احترام نیست/ هوادار پرسپولیس بی دلیل به کسی توهین نمی‌کند/ آن آقا هرچه دارد از این تیم و این هواداران است

حیدری: کسی که به پرسپولیس و پیراهنش پشت کرده لایق احترام نیست/ هوادار پرسپولیس بی دلیل به کسی توهین نمی‌کند/ آن آقا هرچه دارد از این تیم و این هواداران است
کد خبر : ۱۲۶۸۲۶۵

پیشکسوت پرسپولیس پاسخ تندی به اظهارات مهدی هاشی نسب داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جنجال‌های روز گذشته دیدار پرسپولیس مقابل فولاد و درگیری و تنش ایجاد شده میان مهدی هاشمی نسب و تماشاگران روی سکوها با واکنش سپهر حیدری، پیشکسوت سرخپوشان تهرانی همراه بود که ظاهراً پیش از بازی هم برخورد و بگو‌مگویی با یکدیگر داشتند و حالا وی در صفحه شخصی خودش یک استوری علیه مربی فولاد گذاشته است.

حیدری در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: این شخص که نمی‌خواهم اسمش را هم بیاورم باید بداند که هرچه دارد از پرسپولیس و هوادارانش است و به واقع به این تیم و این سکوهایی که علیهش بی حرمتی می‌کند مدیون است. ما در خانواده پرسپولیس برای کسی که به پیراهن تیم پشت کرده و آن را به پول فروخته و به تیم رقیب رفته احترامی قائل نیستیم. من برخوردی با این شخص دو روز قبل از بازی مقابل هتل اوین داشتم و این‌ها را به خودش هم گفتم و گفت چرا احترام من را نگه نمی‌داری و برایش توضیح دادم که خانواده پرسپولسی برای شخصی مثل تو احترامی قائل نیست. بعد از آن هم آن حرکات زشت را در زمین انجام داد و واقعاً اگر یک اپسیلون هم برایش احترام قائل بودم دیگر همان را هم قائل نیستم.

وی افزود: من برای او استوری نگذاشته بودم چون در حد و اندازه‌ای نبود که بخواهم برایش وقت بگذارم و کار این چنینی انجام دهم ولی بعد از توهینش به پرسپولیس و هواداران پرسپولیس دیگر سکوت جایز نبود و باید واکنش نشان می‌دادم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه می‌گویند هاشمی نسب آن حرکات را در واکنش به توهینی که از روی سکوها به وی شده بود انجام داده، گفت: اگر توهینی هم بوده مقصرش خود این شخص بوده است. وقتی حرکات تحریک آمیز و توهین آمیز انجام می‌دهد و مرتباً در مصاحبه‌هایش می‌گوید تیم خاص، تیم خاص و در بازی هم دروازه و تور را می‌بوسد و حرکات شنیع انجام می‌دهد طبیعتاً باید منتظر واکنش باشد. این را از قول من بنویسید هواداران پرسپولیس هرگز شروع کننده هیچ تنشی نبودند و نیستند و به هیچکس هم بی دلیل بی‌حرمتی نمی‌کنند. ضمن اینکه شاید اصلا چند تماشاگر نما بین تماشاگران باشند و توهین کنند و چطور این آقا به خودش اجازه میدهد به جامعه بزرگ هواداران پرسپولیس توهین کند؟

وی در مورد وضعیت تیم پرسپولیس پس از دو تساوی در لیگ برتر و نگرانی هواداران هم توضیح داد: نگرانی هواداران به حق است چرا که پرسپولیس هنوز مشکلات زیادی دارد و در خط حمله نتوانستند به موقع تیم را تقویت کنند و الان که لیگ شروع شده تازه رفته‌اند بازیکن آورده‌اند و این اتفاقات باید 20 روز قبل از شروع بازی ها رخ می‌داد نه شب بازی با ذوب آهن. شما نگاه کنید هر یک امتیاز و یک گل هم می‌تواند در سرنوشت اخر لیگ تاثیرگذار باشد و سرنوشت قهرمانی را تغییر دهد و نباید خیلی ساده از کنار این موارد گذشت. یکی مثل لوکادیو را می‌روند با کارت پروازش عکس می‌گیرند و برایش تبلیغ می‌کنند در حالیکه هر بازیکنی باید آرزویش باشد به پرسپولیس می آید. دلیل نتایج نه چندان خوب پرسپولیس هم موارد این چنینی است و شما نمی‌توانی یک بنز را با لاستیک پراید وارد راند مسابقه کنی و انتظار داشته باشی نتیجه بگیری. امیدوارم با تقویت خط حمله مشکلات حل شود و از هفته سوم نوار بردها شروع شود.

حیدری در پایان بار دیگر تاکید کرد‌: بازهم از قول من بنویسید هیچ وقت به هیچ کسی اجازه نمی‌دهم به هوادار و تیم پرسپولیس بی‌احترامی کند و هیچ نامی بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست. ایشان هم هرچه در فوتبال دارد از پرسپولیس و هوادارانش است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز