خبرگزاری کار ایران

«بنیادین» به نمایش خانگی آمد

«بنیادین» به نمایش خانگی آمد
کد خبر : ۱۳۹۳۳۵۳

انیمیشن «بنیادین» Elemental به کارگردانی پیتر سون با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در شبکه نمایش خانگی از پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها انیمیشن «بنیادین» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«بنیادین» یک کمدی انیمیشن ماجراجویانه آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط والت دیزنی پیکچرز و استودیو انیمیشن پیکسار تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است و توانست موفقیت های بسیاری را کسب کند. این انیمیشن به کارگردانی پیتر سون و تهیه‌کنندگی دنیز ریم توسط جان هوبرگ، کت لیکل و برندا هسوئه نوشته شده است.

داستان در دنیایی می گذرد که در آن عناصر انسانی طبیعت زندگی می کنند، داستان عنصر آتش به نام امبر و عنصر آب به نام وید را دنبال می کند. آن‌ها در شهری زندگی می‌کنند که ساکنان آن را عناصر طبیعی تشکیل می‌دهند و با اینکه امبر و وید نقطه‌ مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند (آب و آتش) اما به‌تدریج متوجه می‌شوند که نقاط مشترکی هم دارند و عاشق یکدیگر می‌شوند.

این فیلم با صدای لیا لوئیس، مامودو آتی، رونی دل کارمن، شیلا اومی، وندی مک‌لندون-کاوی و کاترین اوهارا عرضه شده است.

انیمیشن «بنیادین» که امتیاز ۷ را در سایت  IMDb به دست آورده و در وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز امتیاز ۷۴ از ۱۰۰ را کسب کرده و در وبگاه نقد متاکریتیک امتیاز ۵۸ را از آن خود کرده است، با مدت زمان یک ساعت و ۴۰ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز