خبرگزاری کار ایران

ایمپلنت دندان با ضمانت را در کجا انجام دهیم؟

ایمپلنت دندان با ضمانت را در کجا انجام دهیم؟
کد خبر : ۱۳۹۸۰۸۵

تمام هزینه‌ ایمپلنت را به‌صورت قسطی پرداخت کنید. تمامی برندهای معتبر ایمپلنت دندان در دنیا در کلینیک زیبایی آتن یافته می‌شوند و به همین خاطر، دست شما برای انتخاب باز است.

 

ایمپلنت دندان با ضمانت را در کجا انجام دهیم؟

اگر شما هم هنوز نمی‌دانید که ایمپلنت دندان‌هایتان را در کجا انجام بدهید، ما در این مقاله، شما را برای این کار راهنمایی می‌کنیم. ایمپلنت دندان جدا از اینکه از لحاظ سلامتی اهمیت دارد، بر ظاهر شما هم تأثیر می‌گذارد. در این مقاله درباره مزایایی انجام ایمپلنت دندان در کلینیک زیبایی آتن موارد زیادی را بیان کرده‌ایم که خواندن آنها شما را برای انجام ایمپلنت دندان در این کلینیک مصمم می‌کند.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان و ترمیم‌کردن با استفاده از یک پیچ تیتانیوم و یک تاج تشکیل می‌شود. برای کار ایمپلنت دندان‌های کشیده شده، ابتدا یک سوراخ را درون فک در جایی که هیچ دندانی وجود ندارد، ایجاد می‌کنند تا فیکسچر ایمپلنت تیتانیوم، بتواند در محل مناسبی نصب شود. برای اینکه بهره بیشتری از ایمپلنت دندان ببرید، باید کاملاً سالم باشید و استخوان فکتان به‌اندازه کافی رشد کند. برای حمایت از ایمپلنت داشتن مواردی همچون فک و لثه سالم ضروری است.

برای اینکه به ساختاری‌های حیاتی و مهم فک و صورت مثل عصب آلوئولار تحتانی که در فک پایین وجود دارد، دندان‌پزشک باید زمان سوراخ نمودن و اندازه‌گیری استخوان‌های فک از تخصص و مهارت بالایی استفاده کند.

کامپوزیت دندان

ایمپلنت دندان در کلینیک زیبایی آتن چه مزایایی دارد؟

  • با انجام ایمپلنت در کلینیک زیبایی آتن حداقل تا ده سال دندان‌های محکم و سالمی دارید؛ زیرا ضمانت کارها در این کلینیک تا ده سال است.

  • هزینه‌ها به نسبت کیفیت کارها بسیار عالی است.

  • مواد استفاده شده در این کلینیک، جز بهترین برندهای دنیا هستند.

  • کادر کلینیک زیبایی آتن همه باتجربه و مجرب هستند.

  • ایمپلنت، مناسب‌ترین جایگزین برای دندان‌های خراب محسوب می‌شود.

  • ایمپلنت بر عکس روکش باعث بوگرفتن دهان و دندان‌ها نمی‌شود.

  • ایمپلنت با بافت دهان و دندان سازگاری زیادی دارد.

  • آخرین راه‌حل برای تمامی جایگزین‌های دندان تا آخر عمر است.

  • برعکس دندان‌مصنوعی متحرک نیست و حتی نمی‌خواهد آن را از دهان در بیاورید.

انواع ایمپلنت

ایمپلنت دندان هم مانند سایر موارد دارای انواع متفاوتی است و هر کدام از آنها ویژگی خاصی دارند و متناسب با نیاز مراجعه‌کننده از آنها استفاده می‌شود. انواع ایمپلنت دندان را در این بخش به شما معرفی کنیم:

اوردنچر

ساختار این نوع از ایمپلنت، شبیه دندان‌مصنوعی است و به‌جای اینکه روی لثه قرار بگیرید، آن را روی پایه ایمپلنت می‌گذارند. در این روش از 2 تا 4 ایمپلنت بر روی ناحیه استفاده می‌کنند تا هم دندان محکم شود و هم از تحلیل‌رفتن و ضعیف‌شدن عضلات فک جلوگیری شود.

فوری

از این نوع ایمپلنت بیشتر برای دندان‌های که در جلو قرار دارند، کمک گرفته می‌شود. کاشت دندان به همراه روکش در طی مدت‌زمان 24 ساعت برای بیمار انجام می‌شود.

پایه

این روش در اصل مناسب افرادی است که فکشان فضای کمی دارد یا این فضا برای کاشت 4 عدد ایمپلنت مناسب نیست. در این روش از 4 عدد ایمپلنت دندان که زاویه آنها به طور خاصی تعیین شده است، در 4 بخش از استخوان فک که بیشترین میزان فشردگی و کم‌بودن فضا را دارند، گذاشته می‌شود تا پروتزها خیلی راحت در فک قرار داده شوند.

چرا باید کلینیک زیبایی آتن را برای کاشت ایمپلنت دندان انتخاب کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید هزینه‌های دندانپزشکی بسیار بالا است و شاید خیلی از افراد نتوانند از پس این هزینه‌ها بر بیایند. از همین رو کلینیک زیبایی آتن هزینه‌های ایمپلنت دندان را به‌صورت قسطی کرده است تا مراجعه‌کنندگان نگرانی بابت هزینه نداشته باشند. البته باید این نکته را بگوییم که هزینه‌های دندان‌پزشکی در کلینیک زیبایی آتن به نسبت کیفیت مواد و کار، بسیار مناسب است که همه این شرایط نشان‌دهنده مشتری‌مداری این کلینیک هستند.

ایمپلنت دندان برای چه افرادی به کار برده می‌شود؟

شاید شما هم ندانید که چه کسانی می‌توانند از ایمپلنت دندان استفاده کنند. اگر شما هم به دنبال پاسخ این سؤال می‌گردید، خواندن این بخش را از دست ندهید.

ایمپلنت دندان با ضمانت را در کجا انجام دهیم؟

کسانی که دندان‌های خود را کشیده‌اند

دلایل بسیار زیادی مانند پوسیده‌شدن، خرابی ریشه، بالارفتن سن، شکستن و برخورد ضربه به دندان باعث افتادن و حتی کشیدن دندان‌ها می‌شوند. وقتی فردی دندان خود را می‌کشد، جای خالی آن باعث می‌شود فرد نتواند به‌درستی غذا را بجود و دچار مشکلات گوارشی شود. جتی دیگر به‌خاطر این موضوع فرد لبخند نمی‌زند تا جای خالی دندان را کسی نبیند. این افراد می‌توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی آتن و ایمپلنت دندان در آنجا، از شر این مشکلات خلاص شوند

اگر یک مدت طولانی از کشیدن یا افتادن دندان فرد در فک بالا بگذرد، فک و سینوس‌ها مجبورند فشار بسیار زیادی را تحمل کنند. برای جلوگیری از این کار باید فرد باید به فکر ایمپلنت دندان باشد.

کسانی که مبتلا به بیماری لثه هستند

خیلی از افرادی که دچار بیماری‌های لثه یا پریودنتال هستند، باگذشت زمان به‌خاطر عفونت لثه، دندان‌هایشان خراب می‌شود و در نتیجه از بین می‌رود. این گونه افراد می‌توانند از روش ایمپلنت دندان برای حل این مشکل کمک بگیرند. چنین کسانی پیش از اینکه دندان‌های خراب و افتاده خود را با این روش درست کنند، ابتدا باید به یک پزشک مراجعه و عفونت لثه‌های خود را درمان نمایند. سپس مراحل ایمپلنت دندان را شروع کنند؛ اگر به فکر درمان پریودنتال نباشند، به دلیل نرم‌شدن بافت لثه و تحلیل‌رفتن استخوان فک، برای ایمپلنت با مشکل مواجه می‌شوند.

کسانی که ریشه دندانشان خراب شده است

خیلی از افراد بعد از اینکه دندان‌هایشان پوسیده می‌شود، به دندان‌پزشک مراجعه می‌کنند تا دندان‌هایشان را پر نمایند. توجه‌نکردن به ترمیم و پر کردن دندان‌های که پوسیده‌اند، باعث می‌شود پوسیدگی گسترش پیدا کند و حتی ریشه را هم تحت‌تأثیر خودش قرار دهد. در این مواقع باید دندان را عصب‌کشی نمود تا درد آن تسکین یابد. به طور معمول کسانی که دندان خود را عصب‌کشی می‌کنند، باید بعد از ده سال دوباره این کار را انجام دهند.

برای سالم ماندن استخوان فک نیاز است که ریشه دندان را تحریک نمایید. بااین‌حال، دندانی که به‌خاطر پوسیدگی از بین می‌رود، دیگر هیچ فشاری به استخوان فک شما وارد نمی‌شود. زمانی که از دندان‌های ازدست‌رفته محافظت نکنید و به دنبال روشی برای جایگزین‌کردن آن نباشید، بدنتان کلسیم‌های استخوان را جذب می‌نماید تا از این مواد مغذی برای کارهای دیگری مانند فرایند معدنی سازی کمک بگیرد. برای پیشگیری از زوال استخوان فک، توصیه می‌کنیم برای ایمپلنت دندان‌های ازدست‌رفته خود، به کلینیک زیبایی آتن مراجعه نمایید.

ایمپلنت دندان با ضمانت را در کجا انجام دهیم؟

سخن نهایی

ما در این مقاله، درمورد ایمپلنت دندان و مزایایی آن گفتیم تا شما با این بخش از دندان‌پزشکی بهتر آشنا شوید. هزینه ایمپلنت دندان در کلینیک زیبایی آتن به موارد زیادی بستگی دارد که شامل هزینه کشیدن دندان، تعداد دندان خراب، تعداد واحدهای موردنیاز ایمپلنت و نوع آرام‌بخش یا بی‌حسی می‌شود. اما همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید تمام این هزینه‌ها را به‌صورت قسطی پرداخت کنید. تمامی برندهای معتبر ایمپلنت دندان در دنیا در کلینیک زیبایی آتن یافته می‌شوند و به همین خاطر، دست شما برای انتخاب باز است.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز