خبرگزاری کار ایران

مازن سرویس: نمایندگی سامسونگ و ال جی در مازندران

مازن سرویس: نمایندگی سامسونگ و ال جی در مازندران
کد خبر : ۱۳۲۲۱۰۵

در این مطلب شما را با مازن سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات سامسونگ و ال جی در مازندران و ویژگی های این تعمیرگاه مجاز آشنا خواهیم نمود.

 لوازم خانگی در زندگی روزمره‌ی همه‌ی ما نقش مهمی را ایفا می‌کند. در واقع بسیاری از نیازهای ما در صورت استفاده از این وسایل رفع می‌شود. بنابراین کوچکترین اختلال در کارکرد این وسایل، باعث مختل شدن زندگی ما می‌شود. آیا شما نیز با این مشکل مواجه شده‌اید؟ اگر پاسخ مثبت است و در پی یافتن نمایندگی تعمیرات سامسونگ و ال جی در مازندران هستید، با ما همراه شوید. 

هدف ما در این مقاله این است که شما را با یکی از بهترین نمایندگی‌های تعمیر لوازم خانگی برندهای سامسونگ و ال جی در استان مازندران آشنا کنیم. تعمیرگاه مجاز مازن سرویس، ارائه دهنده‌ی بهترین خدمات تعمیرات و همچنین خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ و ال جی در استان مازندران است.

مازن سرویس بعنوان نمایندگی سامسونگ در مازندران و همچنین برند ال جی، دارای سال‌ها تجربه در حوزه‌ی تعمیرات لوازم خانگی است. می‌توان گفت در این تعمیرگاه، انواع لوازم خانگی مانند: ماشین لباسشویی و ظرفشویی، سولاردام، کولرگازی، یخچال فریزر و ساید بای ساید، مایکروفر و... تعمیر می‌شوند. تمام تلاش تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای که در این مرکز مشغول فعالیت هستند، کسب رضایت مشتریان بوده است. در ادامه به معرفی خدماتی که توسط تعمیرگاه مازن سرویس ارائه می‌شود، خواهیم پرداخت.

خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات سامسونگ و ال جی در مازندران چیست؟

   ارائه ی خدمات در نمایندگی تعمیرات سامسونگ و ال جی در مازندران توسط برترین تعمیرکاران استان مازندران انجام می‌گیرد. روزانه تعداد بسیاری از لوازم خانگی برندهای سامسونگ و ال جی، در استان مازندران دچار مشکل شده و خراب می‌شوند. نکته‌ی مهم این‌جاست که این مشکل به دست چه کسی انجام شود. بهترین و مطمئن‌ترین روش جهت رفع خرابی‌های لوازم خانگی، مراجعه به تعمیرکاران مجرب است. در غیر این صورت و با مراجعه به تعمیرکارانی که دانش و تجربه‌ی لازم و کافی ندارند؛ علاوه بر تعمیر نشدن وسیله‌ی مورد نظر، باید دو مرتبه برای تعمیر، هزینه کنید. ما در مرکز مازن سرویس، بهترین تعمیرکاران در این زمینه را گرد هم آورده و در کنار هم قرار داده‌ایم تا بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم. برای کسب اطلاع از مهم‌ترین خدمات ما حتما قسمت‌های زیر را مطالعه بفرمایید.

انجام تعمیرات لوازم خانگی در محل شما

   حمل لوازم خانگی و بردن آن تا تعمیرگاه کار بسیار سختی است. یکی از خدمات این نمایندگی، تعمیر در محل است. تعمیر لوازم خانگی در محل دارای مزایایی است که در زیر به آن‌ها اشاره شده است:

  • یکی از مزیت‌های تعمیر لوازم خانگی در محل این است که از عمر مفید دستگاه کاسته نمی‌شود. اگر شما بخواهید دستگاه را با خودتان در خیابان‌های شلوغ و دارای دست انداز حمل نمایید، به آن ضربه وارد شده و آسیب می‌بیند.
  • نظارت بر کار تعمیرکار
  • کاهش هزینه
  • تعمیرات سریع‌تر انجام می‌شود.

   در این مجموعه، تعمیرکاران آموزش‌های لازم جهت تعمیرات لوازم خانگی برندهای سامسونگ و ال جی را فرا گرفته‌اند، به همین دلیل توانایی ارائه‌ی تخصصی‌ترین خدمات را در محل دارند.

تعیین مکان و زمان حضور تعمیرکار در محل توسط شما

   یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ال جی در مازندران و البته برند سامسونگ، یعنی مازن سرویس؛ این است که شما مشتریان عزیز می‌توانید مکان و زمان حضور تعمیرکار در محل را مشخص نمایید. در اینجا به طور کلی روند انجام این کار را شرح خواهیم داد. به این صورت که شما ابتدا با مازن سرویس تماس گرفته و سپس مشکل لوازم خانگی خود را بیان می‌کنید. بعد از اینکه درخواست اعزام تعمیرکار را ثبت نمودید، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت. همانطور که گفته شد تعمیرکاران مجموعه‌ی ما بدون هماهنگی قبلی در محل حاضر نخواهند شد. آن‌ها طبق خواسته‌ی شما و روز و ساعتی که شما تعیین نمایید، در خدمت شما خواهند بود.

نکته: مازن سرویس به عنوان برترین نمایندگی تعمیرات سامسونگ و ال جی در مازندران، سرویس‌ها و خدمات خود را همراه با ضمانت نامه و گارانتی به مشتریان ارائه می‌دهد.

مازن سرویس: نمایندگی سامسونگ و ال جی در مازندران

هزینه‌ی خدمات در نمایندگی تعمیرات سامسونگ و ال جی در مازندران

   لازم به ذکر است که محاسبه‌ی تمام هزینه‌ها در مجموعه‌ی مازن سرویس بر اساس قیمت تصویب شده‌ی اتحادیه انجام می‌شود. ثبت درخواست جهت تعمیرات در این مجموعه محاسن بسیاری را به همراه دارد. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • پرداخت هزینه‌ی مناسب‌تر در مجموعه‌ی مازن سرویس نسبت به دیگر مراکز تعمیرات در استان.
  • استفاده از قطعات اورجینال و اصل شرکت سازنده در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • جلب رضایت بسیاری از مشتریان در طی سال‌ها فعالیت موفق
  • بهره‌مند شدن مشتریان از خدمات مشاوره‌ی رایگان مازن سرویس پس از ثبت درخواست
  • برای کسب رضایت مشتریان، تمام هزینه‎ها قبل از شروع کار محاسبه و به شما اطلاع داده می‌شود. با این کار، شما می‌توانید با اطمینان خاطر جهت تعمیر وسایل منزل خود، برنامه‌ریزی نمایید.

مراحل ثبت درخواست اعزام تعمیرکار

   در نمایندگی تعمیرات سامسونگ و ال جی در مازندران؛ مازن سرویس، مراحل ثبت درخواست اعزام تعمیرکار بسیار آسان و ساده است. این مراحل شامل موارد زیر است:

  • ابتدا به سایت مازن سرویس وارد شده و با استفاده از شماره‌هایی که در سایت قرار داده شده، با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
  • بعد از برقراری تماس و ثبت گزارش خراب بودن لوازم خانگی و دستگاه مورد نظر، از کارشناسان ما مشاوره‌ی رایگان دریافت خواهید نمود.
  • در مرحله‌ی بعد، تعمیرکاران ما با هماهنگی قبلی، در محل شما حضور خواهند یافت.
  • انجام کار تعمیرات در محل کار یا منزل
  • در پایان و پس از رفع کامل مشکل و اطمینان از تعمیر دستگاه، هزینه‌ی کار را پرداخت می‌نمایید.

   مازن سرویس همواره در تلاش بوده است جهت جلب رضایت مشتریان، خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

چرا باید نمایندگی تعمیر سامسونگ و ال جی مازن سرویس را انتخاب کرد؟

   شاید زمانی که به دنبال نمایندگی تعمیرات سامسونگ و ال جی در مازندران هستید، با چند مرکز لوازم خانگی دیگر نیز مواجه شوید. مازن سرویس، نمایندگی تعمیرات سامسونگ و ال جی در مازندران است که یکی از بهترین نمایندگی‌های این استان نیز به شمار می‌رود. در این جا یک بار دیگر به خدمات این مرکز اشاره خواهیم کرد تا بدانید به چه دلیل این نمایندگی را انتخاب کنید.

  • کاربرد قطعات با کیفیت و اورجینال
  • ارائه‌ی خدمات و سرویس‌دهی در هر ساعت از شبانه‌روز
  • ارائه‌ی خدمات در محل مورد نظر مشتری و همچنین نظارت مشتری بر روند اجرای کار.
  • در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیرات انجام می‌شود. به طوری که در صورت وجود مشکل جزئی، حداکثر با صرف زمان دو ساعته کار تعمیر پایان می‌یابد.
  • ارائه‌ی ضمانت نامه‌ی کتبی به مشتریان در راستای رضایت آن‌ها
  • حضور تعمیرکار در سریع‌ترین زمان ممکن پس از ثبت درخواست توسط مشتری

   در صورتی که لوازم خانگی شما مشتریان، بعد از تعمیر توسط تعمیرکاران مجموعه‌ی ما دچار مشکل شد، مرکز ما آن را برای شما به طور رایگان تعمیر خواهد کرد.

   مازن سرویس با ارائه‌ی خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ و ال جی در استان مازندران در تلاش است تا اطمینان و رضایت مشتریان را به دست آورد. کیفیت و سرعت بالا در ارائه‌ی خدمات مجموعه‌ی مازن سرویس موجب شده است تا بسیاری از مشتریان، نمایندگی ما را به نزدیکان خود معرفی نمایند.

  نمایندگی تعمیرات سامسونگ و ال جی در مازندران با نام مازن سرویس یک تعمیرگاه مجاز و تخصصی است که تعمیرات لوازم خانگی برندهای سامسونگ و ال جی را انجام می‌دهد. این مرکز به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته آماده‌ی پاسخگویی به مشتریان خود است.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز