خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای عالی استان‌ها خبر داد ؛

شرکت رئیسی در یازدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها/ وزیر کار هم میهمان این نشست است

شرکت رئیسی در یازدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها/  وزیر کار هم میهمان این نشست است
کد خبر : ۱۲۹۹۳۵۶

سخنگوی شورای عالی استان‌ها گفت: رئیس دولت فردا -شنبه ۲۸ آبان -در یازدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها حضور پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمدیعقوب باقری  با اشاره به برگزاری اجلاس یازدهم شورای عالی استان‌ها در روز‌های ۲۷ و ۲۸ آبان، گفت:  سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور مهمان  این نشست است.

وی افزود: ۲۷ آبان، نخست از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح کمیسیون‌های تخصصی هشت‌گانه شورای عالی استان‌ها برای بررسی طرح‌های ارسالی هیأت رئیسه تشکیل جلسه می‌دهد و سپس  مهدی سلیمی رئیس جدید سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای عالی استان‌ها شرکت خواهد کرد که در این جلسه ۶ نفر به نمایندگی از اعضا نظرات خود را مطرح خواهند کرد.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها ادامه داد: عصر امروز جمعه نیز ابتدا آیین‌نامه ابزار‌های تأمین مالی قانون درآمد‌های پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و آیین‌نامه موضوع ۲ ترتیبات وصول عوارض شهرداری‌ها توسط اعضای شورای عالی استان‌ها بررسی و سپس اعضای شورای عالی استان‌ها میزبان سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهند بود.

عضو هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها حضور رئیس‌جمهور در اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها را صبح شنبه ۲۸ آبان اعلام کرد و اظهار داشت: در جلسه صبح شنبه نخست ۳ نفر به نمایندگی از اعضای شورای عالی استان‌ها و ۱ نفر از رؤسای شورای اسلامی استان‌ها نظرات و دیدگاه‌های خود را به رئیسی  می‌رسانند و سپس رئیس‌جمهور به ایراد سخنرانی و ارائه پاسخ به سئوالات نمایندگان خواهد پرداخت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز