خبرگزاری کار ایران

جزییات رسیدگی به سه پرونده قاچاق سوخت در هرمزگان

جزییات رسیدگی به سه پرونده قاچاق سوخت در هرمزگان
کد خبر : ۱۵۱۱۳۴۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از رسیدگی به سه پرونده با موضوع قاچاق سوخت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، کیومرث حسن‌پور گفت: سه پرونده سوخت قاچاق به میزان ۷۶ هزار لیتر و به ارزش ۲۱۱ میلیارد ریال در شعب ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی هرمزگان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان با اشاره به روند جزییات رسیدگی به سه پرونده افزود: شعبه در رسیدگی به پرونده حمل ۲۸ هزار و ۱۰۰ لیتر گازوییل به ارزش ۹ میلیارد و ۷۱ میلیون ریال پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسن‌پور گفت: شعبه برای خودرو حامل سوخت ۹ میلیارد ۷۱ میلیون ریال به جریمه اضافه و در مجموع متخلف را به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه در رسیدگی به پرونده حمل ۳۳ هزار و ۵۱۱ لیتر گازوییل به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال نیز علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۹۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسن‌پور گفت: شعبه همچنین برای خودرو حامل سوخت ۱۰ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال به جریمه اضافه و در مجموع متخلف را به پرداخت ۳۱ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: پرونده حمل ۱۴ هزار و ۶۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش چهار میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال نیز پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت هشت میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال محکوم کرد.

حسن‌پور گفت: شعبه برای خودرو حامل سوخت چهار میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال به جریمه اضافه و در مجموع متخلف را به پرداخت ۱۳ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: در مجموع متخلفان سه پرونده به پرداخت ۷۲ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

حسن‌پور گفت: ماموران یگان‌های کاشف این میزان سوخت را در بررسی از سه دستگاه کامیون کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی میناب ارسال کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز