خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران:

شاهد هیچ حادثه امنیتی در روز انتخابات نبودیم

شاهد هیچ حادثه امنیتی در روز انتخابات نبودیم
کد خبر : ۱۵۰۱۸۰۶

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه شاهد هیچ اتفاق امنیتی در روز انتخابات در کشور و استان تهران نبودیم، گفت: با وجود تمام کارشکنی‌ها از سمت دشمنان جمهوری اسلامی انتخابات در آرامش و امنیت کامل برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محسن نایبی ضمن قدردانی از مردم برای حضور مؤثر و مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در خصوص وضعیت، پس از برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران، گفت: خدا را شاکریم که شاهد هیچ اتفاق امنیتی در کشور و استان تهران نبودیم و انتخابات در ۶ هزار و ۶۹۴ شعبه اخذ رأی استان در امنیت کامل برگزار شد.

رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران افزود: با توجه به تعداد صندوق رای در استان تهران ما شاهد بالاترین تعداد صندوق در کل کشور بودیم که تقریبا این تعداد با صندوق رای ۱۸ استان در کشور برابر بود و در شهر تهران نیز ۳ هزار و ۸۵۰ صندوق اخذ رای داشتیم که این تعداد هم برای پایتخت نیز بی‌نظیر بود.

نایبی با اشاره به اینکه هیچ کارشکنی نتوانست امنیت انتخابات را زیر سوال ببرد، تصریح کرد: در دور اول انتخابات ریاست جمهوری شاهد هیچ مشکلی در امر برگزاری نبودیم و کار با همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی، خدمات‌رسان‌ها انجام شد و در مرحله دوم نیز هیچ حادثه‌ای که منجر به تاثیرگذاری منفی در روند انتخابات باشد، وجود نداشت و با وجود تمام کارشکنی‌ها از سمت دشمنان جمهوری اسلامی، اما انتخابات در آرامش و امنیت کامل برگزار شد.

وی ضمن تشکر از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و دیگر سازمان‌ها در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ۱۶ فرمانداری در استان تهران وجود دارد که می‌توان از آنها به عنوان نقش اصلی در نظم انتخابات نام برد.

رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات استان تهران تصریح کرد: ماموران فراجا، برادران سپاه پاسداران و دستگاه‌های امنیتی و قضایی و تمامی ارگان‌ها و سازمان‌هایی که حتی به صورت زیرساختی در روند برگزاری انتخابات موثر بودند و به ویژه اداره ثبت احوال که در این مدت نقش موثری در روند تغییر شناسنامه داشتند، در این مدت تلاش کردند که ایام انتخابات به بهترین شکل و در امنیت کامل مراحل خود را طی کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز