خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارقان تجهیزات پزشکی از بیمارستانی در شمال تهران

دستگیری سارقان تجهیزات پزشکی از بیمارستانی در شمال تهران
کد خبر : ۱۴۰۷۱۷۷

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان حرفه‌ای تجهیزات پزشکی از بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات پزشکی در یکی از بیمارستان‌های تهران، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک قرار گرفت و آنان با حضور در محل این بیمارستان تحقیقات خود در این خصوص را آغاز کردند. 

وی با بیان این که ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات سارقان را مورد شناسایی قرار دادند، اظهار داشت: در ادامه تصاویر متهمان به واحدهای گشتی ارائه شد تا این که سرانجام، ماموران پلیس روز گذشته درحال گشت‌زنی در داخل بیمارستان، متهمان را در حال تردد در یکی از بخش‌های بیمارستان مشاهده و در یک عملیات ضربتی سه نفر از سارقان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری و انجام بازجویی از آنان، این افراد به جرم خود اعتراف کردند. همچنین این افراد دو مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند که آنها نیز پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. همچنین ماموران در بررسی مخفیگاه این افراد، لوازم پزشکی اعم از کپسول اکسیژن، دستگاه‌های پزشکی و ... به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان این که در مجموع در این پرونده پنج نفر شامل دو مالخر و سه سارق دستگیر شدند، عنوان کرد: هر پنج متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت تجهیزات پزشکی در بیمارستان طی چند ماه گذشته اعتراف کردند و گفتند که تاکنون مرتکب ۱۵ فقره سرقت مشابه از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شده‌اند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، قاسم‌پور در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیرشده، گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل‌شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم خود روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی ارتکابی بیشتر از سوی این افراد در حال انجام است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز