خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

تعویض ۵۶۹۸ کنتور برق معیوب در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۷۹۹

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از تعویض و اصلاح 5698 دستگاه کنتور معیوب در سطح این استان از ابتدای سال جاری با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا اسکندری، اظهار داشت: اصلاح لوازم اندازه گیری، کاهش تلفات و رضایتمندی مردم از جمله اهداف مهم تعویض این تعداد کنتور معیوب بوده است که در دو مرحله شناسایی کنتورهای معیوب و تعویض آنها برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر شناسایی لوازم اندازه گیری از طریق عملیات تست وبازرسی، تعدادی ازکنتورهای معیوب نیز از طریق بررسی گزارش های سیستمی با اشکالاتی مانند خرابی و عدم ثبت کارکرد و یا شکستگی شیشه شناسایی شده که مشکل آنان رفع شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خصوص تست‌های انجام شده بر روی کنتورهای برق تصریح کرد: در سال جاری54116 مورد تست بر روی کنتورهای برق انجام شده که در اثر آن تعداد5698 فقره کنتور برق معیوب و دچار نقصان مصرف کشف و تعویض شده است.

اسکندری، در ادامه سخنان خود به ذکر آماری از شناسایی کنتورهای معیوب و دستکاری شده در سال گذشته پرداخت و گفت: تست و بازرسی مستمر دستگاه های اندازه گیری یکی از مهمترین اولویت های کاری ما می باشد که در همین راستا درسال گذشته بیش از 9 هزار کنتور برق معیوب در استان شناسایی شده و نسبت به تعویض آن‌ها اقدام شد.

وی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در حال حاضر بیش از یک میلیون مشترک برق دارد که 69درصد مشترکان از کنتور دیجیتال و 31 درصد مشترکان از کنتور مکانیکی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز