خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

لازمه انجام کار متنوع و پیچیده؛ ظرافت اجرایی و درایت منطقی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۰۷۲

استاندار فارس گفت: ارتباط مستمر، منظم و هوشمندانه با سایر قوای کشور، نهادهای انقلابی و به ویژه وزارت متبوع، وظیفه دفتر استاندار را متنوع و نسبتاً پیچیده می‌کند که احتیاج به ظرافت اجرایی و درایت منطقی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل حوزه استاندار فارس، به نقش حاکمیتی استانداری افزود: هماهنگ و هم افزا کردن مدیران اجرایی از وظایف مدیرکل حوزه استاندار است.

وی با بیان اینکه انتظارات و توقعات در این حوزه را، فراتر از وظیفه دانست و گفت: عقاید و تفکرات متفاوت، ادیان مختلف، طیف‌های گوناگون سیاسی، مدیریت‌های ارشد اجرایی و... بخشی از مخاطبین و ارباب رجوع های حوزه استاندار است که توقع می‌رود، با سعه صدر و حوصله و با نگاه یکسان پذیرای همه آنان باشید.

 استاندار فارس هماهنگ و هم افزا کردن مدیران ارشد اجرایی را یکی از اصلی‌ترین توقعات از حوزه استاندار عنوان کرد و گفت: ارتباط مستمر، منظم و هوشمندانه با سایر قوای کشور، نهادهای انقلابی و به ویژه وزارت متبوع، وظیفه دفتر استاندار را متنوع و نسبتاً پیچیده می‌کند که احتیاج به ظرافت اجرایی و درایت منطقی دارد.

وی از مشاوره‌های دلسوزانه، منصفانه و با درایت علیرضا حق نگهدار که نزدیک به دو سال سکان مدیر کل حوزه استاندار فارس را به دست داشت قدردانی کرد و اظهار داشت: سابقه تصدی مسؤلیت چهار فرمانداری، مسئولیت حراست در دستگاه‌های اجرایی مختلف در کنار تحصیلات سیاسی و مدیریتی آقای احسان خازن، سطح انتظارات را برای حفظ ویژگی‌های مثبت فعلی و رعایت خطوط قرمز، همراه با افزایش عملکرد حوزه استاندار، بالا می‌برد‌.

ایمانیه با تاکید بر اینکه، پرداختن به حاشیه‌ها ما را از متن و وظیفه اصلی دور می‌کند، تصریح کرد: انتظار دارم همچون گذشته و بی‌حاشیه مسیر خدمت رسانی به مردم و توسعه استان در دستور کار باشد؛ برای انتفاع مردم و افزایش و توسعه ارتباطات سازمانی و بین سازمانی همه موظف به همکاری با یکدیگر هستیم.

استاندار فارس در انتها اظهار داشت: تعالیم دینی و سخنان بزرگان ما، به برپایی نماز اول وقت تاکید، و ما را از غیبت برحذر می دارد؛ یقین دارم با انجام این دو عمل خداوند متعال توفیقات را افزایش خواهد داد.

در پایان این مراسم از زحمات خالصانه علیرضا حق نگهدار تقدیر و احسان خازن به عنوان سرپرست حوزه استاندار معرفی شد.

علیرضا حق نگهدار به عنوان مشاور استاندار و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز