خبرگزاری کار ایران

مدیر طرح سدکینه ورس در شهرستان ابهر خبرداد:

برای دومین باردرسال جاری سد کینه ورس ابهر دراستان زنجان سرریز کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۸۰۷

مدیر طرح سدکینه ورس شهرستان ابهر در شهرستان زنجان، گفت: سد کینه ورس پس از آبگیری برای چهارمین بار درطی دوسال گذشته سرریز کرد، با توجه به وضعیت جوی و افزایش میزان بارندگی سدکینه ورس درشهرستان ابهر برای دومین باردرسال جاری سرریزکرد.

ایلنا: مدیر طرح سدکینه ورس در شهرستان ابهر استان زنجان، گفت: با توجه به سرریزشدن آب دریاچه سد کینه ورس، جوانب احتیاط را بر اساس اطلاعیه قبلی این شرکت که ازبخشهای مختلف صدا و سیمای مرکز زنجان پخش شد رعایت نمایند.

به گزارش ایلنا از زنجان، تقی نظری، حجم آب مخزن سد را، ۱۶ میلیون متر مکعب اعلام کرد و افزود: مهمترین اهداف این سد تامین آب مشروب شهر های ابهروخرمدره به میزان ۵/۵(پنج ونیم) میلیون مترمکعب درسال و ۵ / ۷(هفت ونیم) میلیون متر مکعب آب کشاورزی برای یک هزارو۶۰۰ هکتاراراضی پایاب سد و آب صنعت ونیازهای زیست محیطی می باشد.

وی به زارعین، سازمانها، ادارات، شرکتهای دولتی و بخش خصوصی که در پایین دست سد تجهیزات، تاسیسات و ادوات کشاورزی مستقر کرده اند هشدار داد و گفت: با توجه به سرریزشدن آب دریاچه سد کینه ورس، جوانب احتیاط را بر اساس اطلاعیه قبلی این شرکت که ازبخشهای مختلف صدا و سیمای مرکز زنجان پخش شد رعایت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز