خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی زنجان خبرداد؛

صدور سه روزه هشدار نارنجی برای استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۵۴۱

هشدار زرد هواشناسی زنجان تبدیل به نارنجی شد

کارشناس هواشناسی استان زنجان، خبر از صدور سه روزه هشدار زرد در زنجان داد و گفت: طی روزهای گذشته هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان صادر شده بود که این هشدار از امروز/دوشنبه/ تا چهارشنبه به سطح نارنجی رسیده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسین سلطانی، امروز با اعلام این خبر، گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان ابری است که از بعدازظهر رگبار باران و رعد و برق را شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان زنجان، ادامه داد: بارش باران تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و اواخر هفته نیز بارشها به صورت پراکنده خواهد بود.

سلطانی، با بیان اینکه به جهت شرایط جوی حاکم احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد به هم استانی ها توصیه کرد از حضور در ارتفاعات به سبب وقوع رعد و برق و از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

وی، اضافه کرد: صبح امروز نیز دمای هوا در استان با کاهش نسبی همراه بود و این شرایط تا آخر هفته تغییر قابل ملاحظه ای نخواهد داشت.

سلطان، گفت: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با دمای ۶ درجه سانتیگراد و چورزق با ۲۷ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان زنجان ثبت شدند.

وی، دمای فعلی شهر زنجان را ۱۷ درجه سانتیگراد عنوان کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

کارشناس هواشناسی استان، در پایان، با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۹ و ۲۳ درجه، ابهر ۱۱ و ۲۵ درجه، خرمدره ۱۰ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۶ درجه، قیدار ۱۰ و ۲۰ درجه، سلطانیه هفت و ۲۱ درجه و ماهنشان ۱۳ و ۲۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز