خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفا استان زنجان خبرداد؛

آبرسانی به 13 روستای شهرستان ابهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۴۸۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 13 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان ابهر اجرایی و اهالی این روستاها از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار می شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی محمد نادرخانی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال از محل منابع استانی، ملی، محرومیت زدایی و مشارکتی تامین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، افزود: با اجرای این طرح ها جمعیتی افزون بر 7 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

وی، افزود: این طرح ها در روستاهای آغور، فنوش آباد، کبودچشمه، قفس آباد، نورین، ییلاق مرشون، حصار قاجار، قمچ آباد، توده بین، ارسجین، ازناب، شیورین و خلیفه حصار اجرای می شوند.

به گفته نادرخانی، این 13 طرح شامل حفر و تجهیز 6 حلقه چاه، سه باب مخزن ذخیره آب، دو باب ایستگاه پمپاژ و بیش از 7 کیلومتر احداث خط انتقال می شود.

وی، یادآور شد: امسال تا کنون 4 طرح آبرسانی دیگر در روستاهای آغور، قمچ آباد، فنوش آباد و نورین شهرستان ابهر نیز تکمیل و وارد مدار بهره برداری شده است.

به گزارش ایلنا؛  شهرستان ابهر با 61 روستا یکی از هشت شهرستان استان زنجان است که بیش از 180 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز