خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

به یک هزار و 16 مددجوی زنجانی خدمات حقوقی رائه شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۳۰۳

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: بر اساس آمارهای موجود سال گذشته به یک هزار و 16 مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، روح اله صالحی، امروز با اعلام این خبر، گفت: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان عزیز تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی  است.

مدیرکل کمیته امداد استان، ادامه داد: در همین راستا سال گذشته یک هزار و 16 نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

وی، با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی(با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه ) و ارائه آموزش های لازم به خانواده های تحت حمایت ارائه می دهد.

صالحی، همچنین در پایان نقش آموزش وآگاهی های مشاوره ای، حقوقی و برگزاری دوره های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی وقضایی برای کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست وگفت: این نهاد با برگزاری دوره های آموزشی و توزیع بروشور های حقوقی در جهت آگاه سازی مددجویان عزیز تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز