خبرگزاری کار ایران

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر زنجان خبرداد؛

فوت دو جوان در برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۴۹۵

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، گفت: در برخورد پژو ۴۰۵ با ستون پل در جاده خدابنده _ کرسف ۲ جوان فوت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، داود مهرگان، امروز بااعلام این خبر، افزود:  ساعت ۱۸:۲۸ شامگاه گذشته برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان، ادامه داد: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

وی، گفت: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت.

مهرگان، از وقوع تصادف دیگری ساعت ۲۳:۵ در کیلومتر پنج قیدار به کرسف خبر داد و اظهارداشت:  در این سانحه پژوه ۴۰۵ با ستون پل برخورد کرده و ۲ سرنشین در دم جان باختند.

وی ادامه داد:  نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان،گفت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مهرگان، پایان عملیات را ۴۰ دقیقه بامداد شنبه بیان کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان، در پایان از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز