خبرگزاری کار ایران

دریافت بیش از چهار هزار تماس با آتش نشانی مشهد طی ٢۴ ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۰۷۷

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: ۳۶۰ خودرو و پمپ در سطح شهر مستقر بودند و ۱۸۰ مورد اعلام آب افتادگی تا پنجشنبه صبح و چهار هزار و ۲۰۰ تماس شهروندی و دریافت شد که همکاران برای رفع مشکل به محل ها اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، آتش پاد دوم حمیدرضا کافی نیا با بیان این خبر اظهار کرد: روز چهارشنبه تقریبا ساعت دو نیم که شرایط آب و هوایی متغییر شد، همکاران باتوجه به اطلاعات قبلی در جاهای مشخص مستقر شدند و ۵۶ ایستگاه به حالت آماده باش بودند که سپس  آماده باش صد درصدی اعلام شد.

وی افزود: ۳۶۰ خودرو و پمپ در سطح شهر مستقر بودند و ۱۸۰ مورد اعلام آب افتادگی تا پنجشنبه صبح و چهار هزار و ۲۰۰ تماس شهروندی و دریافت شد که همکاران برای رفع مشکل به محل ها اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد: دو منطقه سپاه ۶۹ و میدان انقلاب دچار آبگرفتگی زیاد شدند و ۱۵دستگاه در میدان انقلاب در آب گیر کرده بود که همکاران به کمک تجهیزات آن ها را از داخل آب خارج کردند.

کافی نیا خاطرنشان کرد: همچنین تیم غواصی و قایق نیز به جستجو شهروندان رفتند که متاسفانه دو شهرونده سالخورده نتوانستند از خودرو خارج شوند و جان خود را از دست دادند که به خانواده آنها تسلیت عرض میکنم.

وی اضافه کرد: حجم آب در یک ساعت ۳۸ میلی متر بود درحالی که میانگین بارش سالانه ۱۲۰ میلی متر است همچنین به دلیل حجم بالا آب خاشاب و ضایعات همراه سبب بسته شدن ورودی دریچه ها شد که پس از بازگشایی آب صورت صقلی از طریق لوله و تجهیزات تخلیه شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: تمام تانکر و پمپ های مستقر در مسیر آب را انحراف مسیر دادند تا مسیر تخلیه شود. 

کافی نیا بیان کرد: عمده تماس شهروندان نیز شامل مواردی همچون محبوسی در آسانسور، افتادن درخت بر دیوار و خودرو بود مرتفع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز