خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا:

مرگ کارگر جوان یاسوجی در کارخانه فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۸۵۱

برخورد چنگگ با سَرِ، عامل اصل مرگ است

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت کارگر جوان یاسوجی در کارخانه فولاد فیروزآباد این شهر خبر داد.

"محمدامین نیکویی نژاد" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج با تشریح جزئیات فوت این کارگر جوان در کارخانه فولاد فیروزآباد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: ساعت ۱۱ و هفت دقیقه قبل از ظهر امروز پنجشنبه بیست هفتم اردیبهشت ماه، گزارش آسیب دیدگی جوانی در کارخانه فولاد فیروز آباد یاسوج به مرکز اورژانس مخابره شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به محض دریافت گزارش، همکاران به محل وقوع حادثه، اعزام و حاضر شدند و هنگام رسیدن عوامل اورژانس مصدوم فاقد هرگونه علائم حیاتی بود.

نیکویی‌نژاد افزود: با رسیدن همکاران اورژانس بر بالین مصدوم این حادثه، عملیات کمک و احیاء پیشرفته لوله گذاری، ایجاد راه هوایی، عملیات "سی‌پی‌آر" و داروهای مورد نیاز تزریق شد اما متاسفانه بدلیل جراحت شدید به سَرِ مصدوم حادثه دیده عملیات موفقیت آمیز نبود.

وی با تاکید بر اینکه میزان جراحت وارده به مصدوم شدید بود و سبب فوت وی شده است، خاطرنشان کرد: طبق گزارش افراد حاضر در صحنه، این کارگر، سوار بر بیل مکانیکی بود و بعد از آنکه سَرِ خود را از پنجره بیرون آورد، پاکت یا چنگگ با شدت برخورد فراوان به سَرِ وی برخورد و سبب ایجاد ضربه، جراحت شدید و فوت او شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز