خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر:

بیش از یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۳۶۲

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، گفت: یک میلیون و ۱۳ هزار نفر عضو صندوق شدند، که این معادل ۹۰ درصد عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم است.

به گزارش ایلنا از زنجان، بیت‌الله برقراری، امروز سه شنبه در دیدار با استاندار زنجان، افزود: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یک میلیون و ۳۰۰  هزار نفر بیمه شده داشت ولی در این دولت تاکنون یک میلیون و ۱۳ هزار نفر جدید تحت پوشش این صندوق قرار گرفتند.

 مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با بیان اینکه بیمه های فراگیر نقش مهمی در فراهم کردن زمینه های لازم برای رفاه شهروندان است، اظهار کرد: در این حوزه با شتاب بیشتری در حال حرکت هستیم‌.

برقراری، یادآورشد: یکی از راه‌های تحقق اجتماعی گسترش شرایط بیمه‌ای است، با گسترش این بخش ما می‌توانیم در این حوزه به تحقق عدالت اجتماعی نزدیک شویم و این درحالی است که با استقرار دولت مردمی سیزدهم اقدامات بسیار موثری انجام شده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با بیان اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت مردمی اقداماتی قابل توجهی انجام شده که نیاز به تبیین دارد، تصریح کرد: ایجاد یک میلیون شغل در سال بر اساس مستندات و طرح کالا برگ الکترونیکی از جمله این اقدامات شاخص است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز