خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان:

تفاهم نامه همکاری هلال احمر زنجان با تعاونی ساماندهی کارگران فصلی ساختمان امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۲۹۶

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با هفته هلال احمر تفاهم نامه با شرکت تعاونی ساماندهی کارگران فصلی ساختمانی زنجان با هدف تحقق" هر کارگر یک امدادگر" امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حکمت اله هاشمی، امروز در آیین امضای این تفاهم نامه ضمن تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر و هفته هلال احمر، اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای اجرای بند (ب )ماده 14 قانون مدیریت بحران کشور و ماموریت جمعیت هلال احمر در توسعه آموزش های همگانی و ارتقاء تاب آوری جامعه منعقد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد: انجام همکاری های مشترک در خصوص فراهم کردن زمینه های لازم برای همکاری امدادی، بشردوستانه آموزشی و فرهنگی در راستای شناخت اعضا مدیران و بازرسان شرکت تعاونی صنفی ساماندهی استاد کاران و کارگران فصلی و ساختمانی زنجان از بندهای همکاری است.

وی، گفت:  ارائه آموزش های عمومی اعم از آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات  به اعضای  این شرکت از اهداف این تفاهم نامه است.

هاشمی، یادآورشد: برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزش تخصصی با هدف تحقق "هر کارگر یک امدادگر" از مهمترین اهداف هلال احمر در انعقاد تفاهم نامه بیان شده است.

وی، ادامه داد: از ظرفیت داوطلبان عضو شرکت تعاونی صنفی ساماندهی استادکاران و کارگران فصلی و ساختمانی زنجان در فعالیت های داوطلبی اعم ازآموزش ارائه خدمات اجتماعی توانبخشی و سایر موارد مربوطه با ماموریت جمعیت هلال احمر استفاده خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان،در پایان اضافه کرد: پیش از این نیز تفاهم نامه همکاری با گروه جهادی شهید شاطری به مناسبت هفته هلال احمر منعقد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز