خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

آموزش بیش از 152 هزار نفر ساعت با هدف ارتقای مهارت‌های شغلی پرسنل

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۹۲۶

رئیس اداره آموزش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، از ارائه بیش از 152 هزار نفر ساعت آموزش ‌ضمن خدمت به منظور تربیت و ارتقای مهارت‌های شغلی پرسنل مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، الناز اسماعیلی، امروز با اعلام این خبر، با بیان این مطلب افزود: 817 نفر از پرسنل مدیریت درمان استان سال گذشته موفق به سپری کردن دوره های ضمن خدمت آموزشی شدند، بطور متوسط هر نفر در سال 1402بیش از  186 ساعت آموزش ضمن را با موفقیت سپری کرده است که براسال ارزیابی انجام شده پرسنل 30درصد  بیشتراز سال قبل  آموزش ضمن خدمت دریافت کرده است.

رئیس اداره آموزش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، ادامه داد: برابر ارزیابی بعمل آمده میانگین سطح یادگیری شرکت کنندگان در دوره های آموزشی ضمن خدمت ۶۱/۷ درصد بوده است، میانگین سطح واکنش پرسنل به دوره های آموزشی برگزار شده (مرتبط بودن)  ۸۵/۶ بوده است.

اسماعیلی، تصریح کرد: این دوره های آموزشی درستاد مدیریت درمان و 6 واحد تابعه برگزار شده است  در مواردی هم پرسنل جهت آموزش به مراکز برون سازمانی اعزام شده اند.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات مسئو لین آموزشی مستقر در واحدهای تابعه گفت: با تلاش های مسئولین آموزش در واحدها   100 درصد تعهد آموزشی مدیریت درمان استان برای  پرسنل ستاد و واحدهای تابعه محقق شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز