خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان؛

جلسه هماهنگی برنامه‌های ۹ دی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۹۱

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های ویژه ۹دی در زنجان گفت: ۹ دی برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی مردم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روز ۹ دی مردم با برگزاری راهپیمایی به عوامل فتنه و استکبار نشان خواهند داد که هیچ وقت از مسیر انقلاب و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری فاصله‌ای نخواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سعید حسینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۹ دی استان زنجان، اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت محسوب می‌شود که تظاهرات چند میلیونی مردم در این روز در سال ۸۸، از ویژگی‌های برجسته این روز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم در حماسه ۹ دی کم‌نظیر بود، افزود: بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شکنی و غیرت دینی مردم در این روز به نمایش در آمد.

وی با بیان اینکه حضور حماسی و پرشور مردم در ۹ دی موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شد، افزود: برنامه‌های ویژه‌ای در سال‌جاری در نقاط مختلف استان در این زمینه برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه ۹ دی از یوم‌الله‌های پر افتخار و به‌یاد ماندنی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: ۹ دی برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی مردم است.

وی به پاسداشت این روز مهم اشاره کرد و گفت: برای همه مردم ایران اسلامی یک وظیفه است که در این روز با برگزاری راهپیمایی به عوامل فتنه و استکبار نشان دهند مردم هیچ وقت از مسیر انقلاب و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری فاصله‌ای نخواهند گرفت.

در ادامه این جلسه حسینی با بیان اقداماتی که برای این روز برنامه ریزی شده است گفت: برپایی محافل پرسش و پاسخ، نصب پوس‌تر و بنر در سردرب ادارات، برگزاری گفتمان، برگزاری نمایشگاه ه عکس، شب شعر و به صدا در آمدن زنگ بصیرت از مهم‌ترین برنامه‌های ۹ دی ماه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز