خبرگزاری کار ایران

فتاح در پاسخ به ایلنا:

وظیفه ما بهتر کردن قضاوت مردم درباره نهادهای حاکمیتی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۹۰۹

وظیفه اصلی ما این است که وجه نهادها را در ذهن مردم و نگاه و قضاوت مردم بهتر شود. مردم بهتر می‌توانند در این باره بگویند که عملکرد بنیاد بعد از 52 ماه بهتر شده یا نه.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، پرویز فتاح، رییس ستاد اجرایی فرمان امام و رییس سابق بنیاد مستضعفان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توفیق داشتم با حکم رهبری 52 ماه در بنیاد مستضعفان خدمت کنم، اظهار داشت: طبق اساسنامه احکام روسای بنیاد مستضعفان 5 ساله است اما من به آخر 5 سال نرسیدم، در این مدت با مسائلی مانند کرونا، نوسانات اقتصادی و تغییر دولت مواجه بودیم و تمام پروژ‌ه‌ها را در بنیاد نتوانستیم به اجرا برسانیم اما بخش عمده‌ای از پروژه‌ها را مانند پروژه آزادراه تهران- شمال به نتیجه رسید.

وی گفت: در بخش تولید، محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال تمام سعی خود را کردیم اما با توجه به شناختی از آقای دهقان داریم ایشان در بنیاد مستضعفان بهتر از ما می‌تواند این مسیر را ادامه دهد و به آن قوام ببخشد.

رییس سابق بنیاد مستضعفان با بیان اینکه مردم بدانند که هدف این است که تمام درآمد وسود بنیاد باید به سمت مردم و محرومان برود، ادامه داد: عملکرد بنیاد باید برای مردم شفاف باشد و مردم بدانند که پول بنیاد کجا می‌رود و صرف چه اقدامی می‌شود. این اتفاق در بنیاد شروع شده و در دوره آقای دهقان به نتیجه بهتری می‌رسد.

فتاح ادامه داد:  حضرت آقا به من لطف دارند و سومین حکم را با انتصاب بنده در ستاد اجرایی فرمان امام به من دادند. در ستاد اجرایی فرمان امام به جای سختی رفته‌ام و آقای مخبر که امروز معاون اول رییس جمهور هستند اقدامات بزرگی در آنجا انجام داده‌اند و باید آنجا را سازماندهی کنیم و مسیر را ادامه دهیم.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به عملکرد خود بنیاد چه نمره‌ای می‌دهید، اظهار داشت: به خودم نمی توانم نمره بدهم و عذر خطا به درگاه خدا بردم به دلیل خطاها و نسیان‌هایی که داشتم. اما خالصانه خدمت کردیم و به مردم کم فروشی نکردیم.

وی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه چراعلیرغم این حجم از خدمات بنیاد و ستاد برای محرومان اما این نهادها در بین اذهان برخی از مردم تصویر خوبی ندارند، گفت: نمی‌دانم و در این باره نمی‌توانم اظهار نظر کنم اما وظیفه اصلی ما این است که وجه نهادها را در ذهن مردم و نگاه و قضاوت مردم بهتر شود. مردم بهتر می‌توانند در این باره بگویند که عملکرد بنیاد بعد از 52 ماه بهتر شده یا نه، بنده به میان مردم می‌روم و گمان می کنم به صورت نسبی قضاوت مردم درباره بنیاد بهتر شده‌است. اما می تواند بیش از این بهبود پیدا کند. هر جا که مردم ببینند و احساس کنند بنیاد کاری به نفع مردم انجام داده، قضاوت‌ها حتما بهتر خواهد شد.       

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز