خبرگزاری کار ایران

افزایش ۱۵ درصدی تولیدات بخش کشاورزی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۹۹۳

معاون توسعه مدیریت و‌ منابع وزارت جهاد کشاورزی از افزایش 15 درصدی تولیدات بخش کشاورزی در استان خوزستان خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون حدود 18 میلیون تن محصولات کشاورزی در این استان تولید شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، هوشنگ محمدی معاون وزیر جهاد کشاورزی در سفر به استان اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون قلب تپنده کشاورزی ایران، استان خوزستان با وجود همه مشکلات ١۵ درصد افزایش تولید داشته است و حدود ١٨ میلیون تن محصول کشاورزی در این استان تولید می‌شود .

وی افزود: صنایع نیشکر یک مجموعه کشاورزی صنعتی است که در کنار طرح ۵۵٠ هزار هکتاری پتانسیل خوزستان در بخش کشاورزی را افزایش می‌دهد .

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که ۲۸۰ هزار کشاورز و ۱۰۳ مرکز جهاد کشاورزی در استان خوزستان وجود دارد، تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای با نظام مهندسی منعقد شده که تصدی‌گری و برخی دیگر از وظایف مراکز جهاد کشاورزی به نظام مهندسی و برخی بخش‌های خصوصی واگذار شود.

وی ادامه داد: واگذاری این تصدی‌گری در استان هرمزگان اجرایی شده است که این موضوع کمک شایانی به بخش کشاورزی خواهد کرد و انتظار می‌رود دیگر استان‌ها نیز از این الگو تبعیت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز