خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین خبر داد:

در دوران پساکرونا سلامت روانی شهروندان مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۱۶۰

استاندار قزوین گفت: توجه به مشکلات روحی و روانی مردم در دوران پساکرونا به منظور مدیریت و کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است و باید دستگاه‌های متولی به موضوع سلامت روانی شهروندان توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور عصر شنبه در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده استان با اشاره به کنترل بیماری کرونا در استان قزوین، افزود: بیماری کرونا در استان قزوین روند کنترلی و کاهشی پیدا کرده که این امر نتیجه تلاش مسئولان است.

وی اظهار داشت: نتیجه این موفقیت مشخص کرد هرکجا وحدت و انسجام شکل بگیرد موجب دلگرمی و حضور مردم در صحنه شده و امید را در جامعه ایجاد می‌کند.

جمالی پور ادامه داد: کادر درمان با تمام سختی و دوری از خانواده تلاش کردند که از شیوع این بیماری در جامعه پیشگیری نمایند و این امر بسیار قابل تقدیر است.

این مسئول اضافه کرد: در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، همه اقشار جامعه وارد میدان شدند که پیام این حضور، یکپارچگی در همه امور و توسعه کشور است.

وی اضافه کرد: در همین راستا هرکسی به نوعی باید با آسیب دیدگان کرونا همکاری کند که بخشی از آسیب‌ها در حوزه اقتصادی و بخشی در حوزه معیشتی است.

جمالی پور تصریح کرد: نباید اجازه دهیم این آسیب‌ها موجب ایجاد آسیب‌های اجتماعی دیگر شود؛ بنابراین باید در این شرایط اقشار آسیب دیده را شناسایی کرد و فضا را برای عبور از این روزهای سخت برای آسیب دیدگان هموار کنیم.

استاندار قزوین افزود: با همکاری و هماهنگی می‌توانیم شرایط پسا کرونا را به خوبی مدیریت کنیم و از عهده بسیاری مشکلات و معضلات موجود برآییم.

جمالی پور افزود: اقدامات خوبی برای حمایت از مردم در دوران شیوع بیماری کرونا در استان و کشور به عمل آمد و در ادامه نیز باید وضعیت معیشتی اقشار آسیب پذیر جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به ساماندهی کودکان کار و متکدیان اشاره کرد و گفت: باید مشکلات موجود بر سر راه اشتغال خانواده کودکان کار رفع شد و گام‌های عملیاتی و اجرایی برای حل مشکلات آنها برداشته شود.

این مسئول با اشاره به لزوم پیگیری و ساماندهی کودکان کار و متکدیان در جامعه بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌ها جهت تحقق این طرح تاکید کرد.

جمالی پور موضوع کودکان کار را جزو آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: باید وظایف دستگاه‌های مختلف در زمینه ساماندهی کودکان کار مشخص شود و اجرای این طرح به شکل مستمر ادامه داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز