خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان

رضایت‌مندی میهمانان نوروزی از عملکرد نیروی انتظامی لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۹۶۰

فرمانده انتظامی لرستان گفت: همدلی مردم و مسئولان با پلیس لرستان کارنامه درخشانی در استان برجای گذاشت و در ایام نوروز امسال با کاهش چشمگیر جرائم در این استان مواجه شدیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خرم‏‌آباد، محمد قنبری ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی استان لرستان ضمن خسته نباشید، به مسئولان و کارکنان این فرماندهی اظهار داشت: همدلی مردم و مسئولان استان و تلاش بی‌نظیر مجموعه انتظامی لرستان در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی کارنامه درخشانی بر جای گذاشت.

وی با اشاره به اینکه تلاش مضاعف مجموعه انتظامی استان باعث رضایت‌مندی میهمانان نوروزی و شهروندان شده است، تصریح کرد: در این ایام با کاهش چشمگیر انواع جرایم نسبت به سال گذشته مواجه بوده‌ایم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این مطلب که از برجسته کردن به شدت پرهیز کرده و نقاط ضعف را برطرف کنیم، خاطرنشان کرد: کار مضاعف اجر مضاعف دارد.

این مقام مسئول نیاز مجموعه نیروی انتظامی را به عمل به شعار امسال که از لسان مبارک مقام عظمای ولایت و رهبری بیان شد، را یک ضرورت دانست، زیرا عمل به این شعار باعث عزت و سرافرازی مردم و مسئولان کشور می‎شود.

گفتنی است، قنبری در پایان از جمعی از کارکنان این فرماندهی به دلیل تلاش مضاعف در ماموریت‌های محوله تقدیر کردند. 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز