خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبرداد؛

جلوگیری از خلع ید اردوگاه دانش آموزی نشاط با حکم قطعی دادگاه تجدیدنظر گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۹۴۶

رئیس کل دادگستری گلستان  از جلوگیری از خلع ید اردوگاه دانش آموزی توسکستان گرگان خبر داد.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی این خبر را در جمع صمیمی با معلمان که به مناسبت هفته بزرگداشت معلم در دادگستری استان برگزار شد اعلام کرد و گفت: فردی با ارائه یک برگه مربوط به دهه 40 مدعی بود  این اردوگاه 5 هکتاری متعلق به وی است و درخواست خلع ید این اردوگاه را داشت.

آسیابی افزود: با پیگیری های حقوقی و بررسی مستندات و شواهد دادگاه بدوی و دادگاه تجدیدنظر این دادخواست را رد کرد و جلوی خلع ید این اردوگاه دانش آموزی گرفته شد.

آسیابی در ادامه با اشاره به راه اندازی مجتمع شوق زندگی سال گذشته در استان گفت:  تمرکز ما در این مجتمع شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی  در حوزه کودکان است.

وی افزود: در این مجتمع یک بخش به آموزش و پرورش اختصاص دارد و مسائل مربوط به دانش آموزان و آسیب هایی که آنان را تهدید می کند و حمایت های قانونی از این قشر در آن پیگیری می شود.

آسیابی از معلمان خواست: در کنار دروس روزمره، آموزش مهارت های زندگی و معنویات به دانش آموزان را جدی بگیرند.

وی همچنین از اعلام آمادگی دادگستری استان برای برگزاری دوره آموزشی آشنایی معلمان با مسائل حقوقی  خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز