خبرگزاری کار ایران

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی:

ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع‌رسانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۵۰۹

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در ماجرای پیدا شدن گوشت الاغ که چند روز اخیر انتشار یافت این ماجرا نادرست و ناقص اطلاع رسانی شده بود زیرا حتی یک گرم از این گوشت به مصرف نرسید.

به گزارش ایلنا، محمود مادرشاهیان عصر پنجشنبه در دومین نشست خبری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: مقداری گوشت از طرف یک قصاب به یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رسیده بود که بازرس دامپزشکی و مدیر هتل قبل از مصرف متوجه شدند آن گوشت مربوط به الاغ است و بلافاصله این موضوع را اطلاع دادند و حتی یک گرم از این گوشت استفاده نشد.

وی ادامه داد: شخصی که این خبر را منتشر کرد بدون دانستن جزییات موضوع، اقدام به کار غیر حرفه‌ای کرد و توضیحات جامعه هتل‌داران را نشنید.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی همچنین گفت: طی نوروز ۶۰۶ مورد بازرسی در هتل ها انجام شد و هیچ تخلفی در این بازرسی ها مشاهده نشد. در همه هتل‌ها نماینده دامپزشکی نیز مستقر است و نظارت را کامل انجام می دهد.

وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی هتل‌های کلانشهر مشهد با تخفیف ویژه به پذیرش مسافر اقدام می‌کنند و برای تعطیلات عید فطر نیز ۳۰ درصد تخفیف ویژه خانواده هایی که به این شهر می آیند در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز