خبرگزاری کار ایران

نماینده تاکستان در مجلس:

تفاوت زیاد تعرفه بیمارستان‌ها باعث هدایت بیماران به بخش خصوصی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۰۰۸

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: تعرفه بیمارستان خصوصی و دولتی نباید تا این حد تفاوت داشته باشد؛ درحال حاضر به خاطر این تفاوت‌ها شاهد هدایت بیماران به بیمارستان خصوصی هستیم و اینطور القا می‌شود که اگر بیمار به بیمارستان خصوصی هدایت نشود سلامتش به خطر می‌افتد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست تعاملی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی با نمایندگان فعلی و منتخب استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین به مناسبت هفته کار و کارگر در سالن اجتماعات تامین اجتماعی برگزار شد.

رجب رحمانی در این نشست با انتقاد از شغل‌های کاذب گفت: شغل‌های کاذب مانند فروش سکه و ارز و پیش فروش خودرو از مواردی است که شاهد آن هستیم و چهل تا پنجاه هزار نفر پول خود را به یکی از این شرکت‌ها سپردند تا سود بگیرند؛ باید در این حوزه کنترل اساسی شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس عنوان کرد: مجلس و فراکسیون کارگری برای مسایل کارگری کم نگذاشته، استقلال قوا موضوع خوبی است، هیچ مجلسی به انداره این مجلس دولت را کمک نکرده و هیچ مجلسی هم به اندازه این دوره توسط بخشی از دولت تخریب نشد.

نمایندگان باید حرف مردم را بزنند

وی ادامه داد: مجلس به نمایندگانی نیاز دارد که در عین تعامل با دولت حرف‌های مردم را بزنند، جایگاه مجلس بسیار است، نماینده‌ای که حق اظهار نظر درمورد مسایل کلان کشور را دارد دوباره مسایل استان و منطقه هم به طریق اولی می‌تواند نظر داشته باشد.

رحمانی با اشاره به اینکه برخی حرف‌های رهبری تفسیر به رای کردند عنوان کرد: خیلی‌ها به رهبری ظلم کرده و صحبت‌های ایشان را تفسیر به رای کردند، بحث مشورت مطرح شده‌، اما در مدیریت‌های استان و شهرستان شاهد تخریب مجلس بودیم.

وی ادامه داد: چند ماه بعد انتخابات ریاست جمهوری است؛ آیا به خاطر اینکه استاندار و فرمانداران توسط رئیس جمهور انتخاب می‌شوند، بعد از انتخابات این‌ها هم باید تغییر کنند، در عزل و نصب‌ها شاهد این بودیم که برخی افراد لایق به خاطر اینکه طرفدار فرد خاصی بودند کنار گذاشته شدند.

تاکید بر رعایت سه‌جانبه‌گرایی

رحمانی گفت: شورای عالی کار اختیارات زیادی دارد و سه‌جانبه‌گرایی باید رعایت شود و به خاطر همین موضوع با وزیر کار بحث کردیم.

وی با اشاره به مخالفت با افزایش سن کارگران خاطرنشان کرد: هر قانونی بعد از شش ماه قابل بررسی و تغییر است و در این موضوع هم می‌توان تجدید نظر کرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: باید مسایل کارگران و مردم شنیده شود، تفکیک قوا نباید تفسیر به رای شود، تفاهم، هماهنگی و سازگاری بین سه قوه ضرورت دارد و نباید اختیارات مجلس کاهش پیدا کند؛ اگر قرار باشد به خاطر پست حرف مردم را نزنیم ظلم کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز