خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه مطبوعات استان:

48 رسانه برای حضور در نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های قزوین اعلام آمادگی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۱۶

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان در مرداد ماه امسال برگزار می‌شود و تاکنون 48 رسانه برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نخستین نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات استان قزوین، پیش از ظهر امروز در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری به ریاست عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین و با حضور حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، مسعود میرزاپور معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد، لیلا پیاهو رئیس گروه معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، قاسم الهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی و عضو شورای شهر قزوین، مجتبی انتظاری مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین و مجید دقیقی معاونت امور اجرایی نمایشگاه بین المللی استان قزوین برگزار شد.

سید مصطفی جعفری در این نشست گفت: برای جشنواره مطبوعات گاه‌شماری در نظر گرفته شده که و پیشنهاد ما این است اختتامیه آن در هفته خبرنگار برگزار شود و نیاز داریم فراخوان آن در آینده نزدیک منتشر شود.

رئیس خانه مطبوعات  استان قزوین ادامه داد: برای جشنواره سه بخش پیشنهاد داده شده که شامل "محوریت توسعه و گردشگری استان و دشت قزوین؛ بخش ویژه در ارتباط با غزه و کودک‌کشی‌های اسرائیل و جهش تولید با مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال" است.

وی عنوان کرد: 9 بخش برای این جشنواره در نظر گرفته شده و میزان اعتبار مورد نیاز برای آن هم پیش‌بینی شده است.

این مسئول ادامه داد: برای نمایشگاه هم پیشنهاد ما بازه زمانی مردادماه درنظر گرفته شده و می‌توان اختتامیه نمایشگاه را هم با جشنواره به طور همزمان برگزار کرد.

وی بیان کرد: نمایشگاه فرصتی را فراهم می‌کند که مسئولین استانی بازدیدهای خود از رسانه‌ها به مناسبت هفته خبرنگار را در همین مکان انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز