خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار همدان در پی شهادت رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۵۴۸

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی ایران اسلامی حضرت آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی، عنوان کردند که رئیس جمهور شهید در دهه‌ اخیر در زمره خدوم‌ترین و ساده زیست‌ترین مسئولان کشور بود، سال‌ها در جوار حرم امام هشتم به عنوان خادم‌الرضا (ع) خدمت‌رسانی کرد و همواره به عنوان یار وفادار و دیرین رهبری معظم انقلاب گام برداشت.

به گزارش ایلنا از همدان، متن پیام تسلیت در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی ایران اسلامی به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، سیدمحرومان حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در پی وقوع سانحه جان‌کاه سقوط بالگرد، قلب‌ ملت ایران را مقارن با ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در بهت و اندوه فرو برد و بدون شک این ضایعه، فقدانی بزرگ و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.

رئیس جمهور شهید در دهه‌ی اخیر در زمره خدوم‌ترین و ساده زیست‌ترین مسئولان کشور بودند و سال‌ها در جوار حرم امام هشتم به عنوان خادم‌الرضا (ع) خدمت‌رسانی کردند و همواره به عنوان یار وفادار و دیرین رهبری معظم انقلاب گام برداشتند.

وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت‌الله دکتر رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی،آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده معزز ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه در حین سفر استانی نشان از مردمی‌بودن، خدمتگزاری و خدمت‌رسانی دولت مردمی وانقلابی ایران قوی در راستای سیاست‌های انقلاب‌اسلامی است.

مداومت‌ و استقامت این سید جلیل‌القدر در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، خانواده‌ها و بازماندگان شهدای این واقعه و مردم شهیدپرور ایران اسلامی از خداوند رحمان‌ علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار(ع) را مسئلت‌ می‌نمایم.

حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان علیرضاقاسمی فرزاد استاندار همدان

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز