خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس خبرداد؛

افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس ها در نوروز امسال نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۶۲

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از نظارت و بازرسی مستمر استانداری فارس بر بخش های مختلف ستاد خدمات سفر خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمد فرخ زاده گفت: پایانه های مسافربری بصورت محسوس و نامحسوس دائما مورد پایش بازرسان قرار گرفته و می گیرند.

فرخ زاده با بیان اینکه طبق بازرسی سرپرست اداره کل گردشگری استانداری از ترمینال کاراندیش و آمارهای ارائه شده تردد با اتوبوس به استان ۱۳ درصد افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می دهد افزود: از ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین تعداد ۲۲۵ هزار و ۵۱۵ مسافر توسط ۱۴۶ شرکت فعال در حوزه حمل و نقل جاده ای با ۲۴ نمایندگی فعال در ترمینال جا به جا شده اند.

وی ادامه داد: ۳۵۰ دستگاه اتوبوس ، ۱۹۴۸ دستگاه مینی‌بوس و ۱۳۸۲ دستگاه سواری کار حمل و نقل مسافران ایام نوروز را بر عهده دارند.

فرخ زاده تاکید کرد: بیشترین سفرها به تهران، مشهد، یزد، اصفهان صورت گرفته است.

وی گفت: طبق اعلام بازرسین وضعیت عمومی پایانه شهید کاراندیش مناسب بوده ولیکن در زمینه محل استراحت مسافرین و تبلیغات و راهنمایی مسافرین و زائرین نیاز به تقویت دارد.

رعایت چهارچوب های ماه مبارک رمضان و توجه به احکام سفر نیز از جمله موارد مورد انتظار در پایانه ها توسط مسافرین و مسئولین و غرفه داران در طول روز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز