خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خوزستان خبر داد؛

رفع آبگرفتگی در عمده مناطق اهواز/در سایر نقاط استان مشکل خاصی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۸۹۷

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در بخش‌های مختلف شهر اهواز از نظر دفع آب‌های سطحی کار به اتمام رسیده و اندک مناطق باقی مانده نیز به زودی انجام می شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد خانچی اظهار داشت: از شب گذشته جلسه هماهنگی و تقسیم کار با حضور استاندار خوزستان در شهرداری اهواز برگزار شد و از طرفی نیازها، جمع‌آوری و امکانات صنایع و نیروهای انسانی دستگاهای خدمات رسانی و نیروهای بسیج هماهنگ و اعلام آماده باش شد.

خانچی بیان داشت: در سایر نقاط استان مشکل خاصی نبود فقط به دلیل وزش شدید باد و رعد برق، قطع درختان و افتادن تیر برق در ایذه، برق و آب بخشی مناطق قطع شد که سریعا مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش جهادی نیروها گفت: همه پای کار بودند و در حال حاضر هم آب در اکثر مناطق جمع شده و فقط برخی مناطق که ته خط و پایین دست بودند آب هست که در تلاش هستیم به زودی آب جمع شود.

معاون استاندار خوزستان گفت: ماندآب نسبت به گذشته از لحاظ شدت بارش و ساعت ماندگاری قابل قیاس نیست.

وی درباره وضعیت راه‌های بین شهری گفت: ریزش مقطعی جاده داشتیم که آواربرداری شد. جاده برخی روستاهای اندیکا و ایذه و سردشت دزفول در بخش‌های کوهستانی مسدود شده که نیروها در حال بازگشایی مسیر هستند.

خانچی گفت: در مجموع در این دو روز به بیش از ۵۱۰ خانوار توسط هلال احمر امدادرسانی شده است که علاوه بر این مسأله اسکان مسافران نوروزی را نیز در اولویت داریم و در جبهه های مختلف، نیروها پای کار هستند که آبگرفتگی سریعا رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز