خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز اتفاق افتاد؛

کُشته و زخمی شدن چهار نفر در تصادف گچساران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۱۸۷

رئیس پلیس راهور گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته و زخمی شدن چهار نفر در سانحه تلخ تصادف یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه کامیون کَشنده در شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان خبرداد و اظهارداشت: سه نفر در این تصادف هولناک کُشته و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.

به گزارش ایلنا از گچساران، " سرهنگ سید مسعود جهان‌بین" در گفت و گوی رسانه ای  باتشریح نحوه وقوع این تصادف و کشته شدن سه نفر در آن، خاطر‌نشان کرد: این تصادف حوالی ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز و روبروی پمپ بنزین شرکت نفت دوگنبدان رخ داد  که متاسفانه راننده و ۲ نفر از سرنشینان خودرو سواری سمند در این سانحه جان باختند.

وی با بیان اینکه دلیل این حادثه از سوی کارشناسان راهور در حال بررسی است، یادآورشد: مصدوم این تصادف جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل و البته‌ وضعیت جسمانی آن مطلوب گزارش شده است.

جهانبین با انتقاد از به بهره برداری نرسیدن فاز سوم کمربندی شهر دوگنبدان که بستر تردد ناوگان حمل و نقل مسافر در معابر شهری را بدنبال دارد، تصریح کرد: به بهره برداری نرسیدن این پروژه باعث بروز حوادث ترافیکی بویژه تصادفات جَرحی و فوتی شده است.

رئیس پلیس راهور گچساران با تاکید براینکه ادامه روند کنونی پروژه کمربندی شهر دوگنبدان احتمال وقوع تصادفات بیشتر را دارد، از رانندگان خواست با سرعت مجاز و با توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان گچساران با جمعیتی حدود ۱۶۰ هرار نفر در جنوب غربی استان  کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و یک چهارم نفت و گاز ایران در این شهرستان تولید و صادر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز