خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور:

برای سازگاری با کم آبی باید بر مدیریت تقاضا تمرکز کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۱۱۶

مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با وجود تغییر اقلیم و خشکسالی‌های پی در پی، اقدام‌های موثر قابل اجرا در زمینه مدیریت تولید آب انجام شده و تنها، مدیریت تقاضا راهگشای سازگاری با کم آبی است.

به گزارش ایلنا، مهدی بختی در سفر یک روزه به استان قزوین و در جمع مدیران شرکت آب و فاضلاب این استان گفت: استفاده از فناوری‌های نوین، وجود قوانین بازدارنده و آموزش عمومی سه ضلع عملیاتی یک مثلث برای اجرای پروژه مدیریت تقاضا است و تغییر فرهنگ و رفتار عمومی بدون در اختیار داشتن دو عنصر اول و تنها بر پایه اطلاع‌رسانی و آموزش، اثرگذاری مورد انتظار را ندارد.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: شرکت‌های آب و فاضلاب مردمی‌ترین شرکت‌های خدمات‌رسان به مردم کشور هستند و یکی از کارویژه‌های مهم روابط عمومی، بازتاب مناسب این خدمات است.

مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور با اشاره به اینکه هنر روابط عمومی تبدیل اطلاعات خام به محتوای قابل انتشار و جذاب در جامعه است یادآور شد: اثرگذاری کار در حوزه روابط عمومی زمان‌بر است و نیازمند مطالعه و سنجش افکار است.

وی خاطر نشان کرد: اقدام های صورت گرفته در شرکت آبفای استان قزوین نظیر نرم افزار خدمات الکترونیک یارآب بسیار کامل و پاسخگو بوده و قابلیت تعمیم و کاربرد در کل کشور است.

در این سفر گزارشی از عملکرد روابط عمومی، بازتاب‌ها و اقدامات رسانه‌ای صورت گرفته در استان قزوین ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز