خبرگزاری کار ایران

فردا مدارس برخی مناطق کردستان غیر حضوری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۲۶۲

براساس اعلام آموزش و پرورش کردستان مدارس برخی مناطق استان روز دوشنبه بدلیل برودت هوا غیرحضوری است و آموزش از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، براین اساس با توجه به برودت هوا و با تصمیم فرماندار بیجار، فردا دوشنبه فعالیت همه مدارس روستایی این شهرستان در تمامی دوره‌های تحصیلی و همچنین دوره ابتدایی سطح شهرهای این شهرستان به‌صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی و مراکز سنجش نیز این شهرستان در روز دوشنبه تعطیل است.

همچنین فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای تابعه منطقه کرانی به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌شود و مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل است.

با تصمیم فرماندار شهرستان دیواندره نیز بدلیل برودت هوا و یخبندان، فردا دوشنبه فعالیت کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای این شهرستان با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار مریوان به دلیل برودت هوا فردا دوشنبه فعالیت کلیه مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا فردا دوشنبه فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستای بانه در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی در این نوبت تعطیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز