خبرگزاری کار ایران

در بهمن ماه سال جاری؛

جوجه ریزی در مرغداری‌های قزوین 90 درصد افزایش داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۳۶۶

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از رشد 90 درصدی جوجه‌ریزی در واحد‌های پرورش مرغ گوشتی استان قزوین در طول بهمن ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی رمضانپور گفت: در بهمن ماه امسال 3 میلیون و ۷۰۹ هزار قطعه جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری‌های استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون و ۹۵۰ هزار قطعه بوده، افزایش داشت.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: همچنین بر اساس برنامه ابلاغی تعیین شده برای استان در بهمن ماه امسال 3 میلیون و ۵۴۰ هزار قطعه بوده که واحد‌های تولیدی این استان، بیشتر از برنامه ابلاغی جوجه ریزی داشته‌اند.

وی عنوان کرد: در 11 ماه امسال ۳۹ میلیون و ۹۸۰ هزار قطعه جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۸ میلیون و ۶۶۶ هزار قطعه بوده رشد ۳۹ درصدی داشته است.

رمضانپور افزود: این میزان جوجه ریزی در ۳۸۰ واحد مرغداری‌های نیمچه گوشتی فعال استان انجام شده که بیشترین پراکنش در شهرستان‌های تاکستان و قزوین است.

وی اضافه کرد: ظرفیت واحد‌های مرغداری استان ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه است که سالانه بیش از ۷۲ هزار تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز